|
Problem med iTunes |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Online Point: 6360 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-November-2015 kl. 08:35 |
Når jeg vil gå til iTunes Store vises der en sort skærm med albums øverst i skærmbilledet
Brug af søgefunktionen virker ikke, klik på de viste albums virker ikke Hvad så nu ![]() iTunes 12 i Windows på pc Redigeret af jake51 - 11-November-2015 kl. 08:36 |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6691 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har haft samme problem i iTunes på Mac. Jeg måtte ringe til Apple for at få hjælp. Løsningen var:
Gå ind i Indstillinger > Fanen Avanceret: Klik på Nulstil buffer til iTunes Store. Slut iTunes og start iTunes igen. Måske det også virker i Windows.
|
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Online Point: 6360 |
Tak for tip, men det virker ikke
iTunes Store starter med den korrekte side måske et halvt sekund, men så vises den sorte side med albums øverst i skærmbilledet Hvis jeg sletter iTunes 12 og installerer iTunes 11, så slettes mine albums vel ikke? Jeg logger vel bare på med Apple-id? Redigeret af jake51 - 11-November-2015 kl. 12:39 |
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6691 |
iTunes bruges kun til at organisere musikken. Selve musikken sker der ikke noget med, men version 11 kan sikkert ikke læse de databasefiler version 12 har lavet, så måske skal du importere alt igen.
|
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
OK, prøver at slette og geninstallere iTunes 12
|
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Suk
Efter to opkald til Apple-support, afinstallering og installering af flere programmer og genstart af computeren... ...begynder den rare supportmand at fable om farveprofiler under Farvestyring i Kontrolpanel Men intet virker MEN SÅ siger han, at jeg skal sænke skærmopløsningen ![]() Og det værste/bedste er, at det virker! Altså inden for de sidste dage er der kommet en eller anden opdatering et sted, der betyder, at iTunes Store ikke understøtter 2560x1440 Så hvis jeg vil i iTunes Store, skal jeg ændre opløsningen til 1920x1080 Hmmm... ![]() |
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Nå, fandt lige ud af at man ved at skalere vinduet mindre kan beholde den gode opløsning
|
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Godt det virker nu.
|
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |