|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mgmg ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Oktober-2005 Status: Offline Point: 1066 |
![]() Sendt: 07-Juli-2011 kl. 14:02 |
Tja, det virker ikke for mig.
Jeg åbner Jailbreakme.com og vælger Free ... Install Man kan se det brune ikon. Undertekst: Indlæser ... installerer ... dør Det brune ikon forsvinder. Nogen hints?
|
|
Kuro
|
|
![]() |
|
mgmg ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Oktober-2005 Status: Offline Point: 1066 |
![]() |
Mere info:
Selve jb er tilsyneladende OK, idet mine gamle apps er tilgængelige igen efter upgrade fra 4.2.1 (jb) til 4.3.3. Cydia mangler tilgengæld.
|
|
Kuro
|
|
![]() |
|
pfugl ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Februar-2005 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1067 |
![]() |
Bruger du Safari browseren? Er ikke sikker på det virker med andre browserer. |
|
/Peter
|
|
![]() |
|
Iznogoud ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 63 |
![]() |
Hmm jeg er løbet ind i lidt problemer.. Jeg har jailbreaket min Ipad2, om det er et tilfælde eller om der er noget helt andet der er problemet skal jeg ikke kunne sige,
Men jeg kan ikke komme ind på itune stores og jeg har heller ikke mulighed for at hente andre app. fra cydia... API Error er den eneste besked jeg får når jeg forsøger at hente apps. fra Cydia..
Nogen der ved om Itune stores er lukket ned for en tid pga. den nye jailbreak? eller hvorledes ??
|
|
![]() |
|
pfugl ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Februar-2005 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1067 |
![]() |
Jeg har ingen problemer, hverken med iTunes eller Cydia her til morgen.
Lyder som om at din netforbindelse er dårlig? |
|
/Peter
|
|
![]() |
|
Iznogoud ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 63 |
![]() |
Min net forbindelse er helt rigtig helt dårlig. er det det som giver mig problemer?
|
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6691 |
![]() |
Kan det være dette:
http://arstechnica.com/apple/news/2011/07/ios-434-closes-pdf-vulnerability-that-enabled-untethered-jailbreaks.ars?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=rss iOS 4.3.4 slams cell door shut on untethered jailbreaks via PDF vulnerabilityBy Jacqui Cheng | Published about 14 hours ago Sorry jailbreakers: Apple has made life harder for you once again with the release of iOS 4.3.4 (or iOS 4.2.9 for Verizon iPhone). Friday's update to iOS was released specifically to address a security vulnerability related to the viewing of malicious PDF files, which had been used to enable jailbreaks under the latest public version of iOS. The PDF vulnerability in question came to light last week—according to a blog post by security firm Intego, the vulnerability allowed for remote code execution, or "in other words, loading a malicious PDF file, either received by e-mail, or loaded from a web page, could lead to attackers executing code on an iOS device." This vulnerability made it possible for users to jailbreak their iOS devices without tethering to a computer, instead loading up a specially crafted webpage to execute the code. The release notes for iOS 4.3.4 don't address any other issues—just the PDF exploit—so those who are married to their jailbroken devices will likely want to exercise caution when upgrading. The rest of us, however, will be able to rest easier knowing that our data is secure from this particular vulnerability. Now if only those upcoming over-the-air OS updates were available now—it's tough to update an iPhone from a coffee shop. |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
![]() |
jeg har ikke iOs 4.3.4 men iOS 4.3.3 så burde ikke være det der er problemet?
"download failed: Unexpected content" det er hvad jeg får hver gang jeg forsøger at hente nogen apps ?? andre der har haft samme problem?
|
|
![]() |
|
Bassemand ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 42 |
![]() |
Du skal installere AppSync 4.0+ FØR du installerer Installous. Jeg tror at dette løser problemet. Inden du så henter noget fra Installous burde du hente og installere en free app fra Appstore.
|
|
Panasonic TX-P50VT20
Onkyo TX-NR609 Dali Motif LCR, Fazon & B&W 610 Popcorn Hour A-200 NMJ Xbox360, PS3, Wii |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |