recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Problem med kanaler i EyeTV med HDHomerun
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketProblem med kanaler i EyeTV med HDHomerun

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ncase Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 12-September-2011
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 3
Direkte link til dette indlæg Emne: Problem med kanaler i EyeTV med HDHomerun
    Sendt: 12-September-2011 kl. 12:40
Jeg har nu i et par uger forsøgt at løse mit problem med EyeTV og HDHomerun, men det er ikke lykkedes endnu. Jeg har læst grundigt herinde og har løst en del af mit problem.

Når jeg laver den grundige søgning i EyeTV finder den ganske rigtigt over 100 kanaler, som den skal, men det er kun de 56 kanaler, som efterfølgende er tilgængelige. De andre er simpelthen forsvundet igen.

Her er hvad jeg har gjort:

1. ændret modulationen og QAM på HDhomerun via Terminalen - dette funker, fordi før kunne den slet ikke finde nogen kanaler.
2. foretaget langsom Grundig søgning - dette har hjulpet, fordi før kunne den kun finde de 56 kanaler, og nu finder den jo resten - de forsvinder så godt nok bare igen når den er færdig med at søge.
3. vinget PayTV-kanaler af, så den viser alle tilgængelige kanaler.
4. Jeg har både forsøgt at søge via Kabel og Antenne, men begge ting finder kanalerne, men så er de væk igen når den er færdig med at søge.

Jeg håber der er nogen derude, som har en løsning på dette skide irriterende problem.

Jeg har Glentevejens Antennelaug, og har opdateret HDHomerun og EyeTV til nyeste versioner og firmware.

På forhånd tak.
Kasper
Til top
ncase Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2011 kl. 10:25
bumb
Til top
Moerkbak Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 10-Februar-2010
Sted: Nordjylland
Point: 348
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2011 kl. 11:14
er alle 100 uden kryptering?
Til top
ncase Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2011 kl. 11:18
Ja, der er nogle Canal Digital også. Det mærkelige er dog at den faktisk finder en hel del krypterede kanaler, mens mange af de ukrypterede som fx Kanal5 og Discovery ikke bliver tilgængelige efter søgning.
Til top
Krjstoff Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-December-2007
Sted: Denmark
Point: 682
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2011 kl. 09:45
Er der fundet en løsning på problemet?

Jeg overvejer selv en kombination af HDHomerun og EyeTV.
| Synology DS412+ | ATV4 | PS4 | Onkyo 507 | System Audio 2.1 | Logitech Smart Control |
Til top
MaVa Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 25-April-2006
Point: 132
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2011 kl. 07:14
Har du prøvet at tilføje de manglende kanaler manuelt i EyeTV. Det var jeg nødt til med de små 15 kanaler jeg ikke havde i oversigten efter en scanning. Den viste dem godt nok i søgning, men de blev ikke tilføjet automatisk.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu