Jeg har nu i et par uger forsøgt at løse mit problem med EyeTV og HDHomerun, men det er ikke lykkedes endnu. Jeg har læst grundigt herinde og har løst en del af mit problem.
Når jeg laver den grundige søgning i EyeTV finder den ganske rigtigt over 100 kanaler, som den skal, men det er kun de 56 kanaler, som efterfølgende er tilgængelige. De andre er simpelthen forsvundet igen.
Her er hvad jeg har gjort:
1. ændret modulationen og QAM på HDhomerun via Terminalen - dette funker, fordi før kunne den slet ikke finde nogen kanaler.
2. foretaget langsom Grundig søgning - dette har hjulpet, fordi før kunne den kun finde de 56 kanaler, og nu finder den jo resten - de forsvinder så godt nok bare igen når den er færdig med at søge.
3. vinget PayTV-kanaler af, så den viser alle tilgængelige kanaler.
4. Jeg har både forsøgt at søge via Kabel og Antenne, men begge ting finder kanalerne, men så er de væk igen når den er færdig med at søge.
Jeg håber der er nogen derude, som har en løsning på dette skide irriterende problem.
Jeg har Glentevejens Antennelaug, og har opdateret HDHomerun og EyeTV til nyeste versioner og firmware.
På forhånd tak.
Kasper