|
Problem med le22b450c8w |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Fidolinux ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 22-Juli-2006 Status: Offline Point: 12 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-Januar-2014 kl. 22:21 |
Hejsa.
Jeg har lidt problemer med mine forældres Samsung LE22B450C8W og DVB-C Det er en lidt aldrende model, men håber på lidt hjælp alligevel :) Jeg har konstateret at den nok er parallelimporteret i sin tid, da jeg ikke kunne vælge dansk i menuen. Jeg har derfor været inde i service mode og vælge under options - region : ND for nordisk. Dette gjorde at alle de danske menuer kom frem. Men jeg kan intet finde på den digitale del, selvom netværksid og det hele er korrekt. Jeg har derfor på fornemmelsen at enten TUNER eller CH TABLE står til noget forkert. Jeg kan dog ikke finde nogen oversigt over hvad de forskellige valgmuligheder derinde står for. Derfor håber jeg en af jer ved hvad de skal stå til :) På forhånd tak for hjælpen. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |