|
Problem med LG C1 - kan ikke tilslutte airpods |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Vistrup ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1179 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-Juli-2023 kl. 12:08 |
Hej,
Jeg plejer at koble mine AirPods til mit tv vis bluetooth når jeg gamer ps5. Men efter jeg har købt SONOS ARC kan jeg ikke længere slå dem til. Tv’et overruler hele tiden og slår Sonos til igen. Jeg har læst at CEC simplink skal slås fra. Det prøver jeg også men når jeg gør det, slår den det automatik til igen med det sammen. Kan det virkelig passe det skal være så svært at slå en BT enhed til dette tv?
|
|
LG C1 65"
Sonos Arc Sonos Sub3 Apple TV 4K PS5 |
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6685 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har et LG C2, og hvis HDMI (ARC) er slået til, slås SIMPLINK til automatisk.
Dvs. hvis du bruger HDMI (ARC) er det sikkert derfor.
|
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
Vistrup ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1179 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tak for svar.
Shit det er noget bøvl. Jeg hiver sku bare strømstikket ud af arc’en og ser om det hjælper.
|
|
LG C1 65"
Sonos Arc Sonos Sub3 Apple TV 4K PS5 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |