recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Problem med Libratone app til Zipp højttaler
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Problem med Libratone app til Zipp højttaler

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
JBoysen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 14-Oktober-2009
Status: Offline
Point: 168
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JBoysen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Problem med Libratone app til Zipp højttaler
    Sendt: 24-December-2015 kl. 23:45
Hej alle,

Er der nogen der har erfaring med at få Libratone's app til at styre en Zipp? Jeg har fået den nye Zipp men app'en til Android forbinder sig ikke til højttaleren.

Faktisk beder app'en mig om at registrere mig med email (wtf?) og det lykkes så aldrig. Så jeg skal ikke kunne sige om app'en kunne fungere hvis jeg ellers kunne komme forbi den mystiske registrering ...

Så mit spørgsmål er egentlig: Er der nogen der har kunnet registrere sig med Libratone app til Android ? Jeg valgte bare et password selv - er det det man gør ?

VH 
JB

Redigeret af JBoysen - 25-December-2015 kl. 00:10
Til top
JBoysen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 14-Oktober-2009
Status: Offline
Point: 168
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JBoysen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-December-2015 kl. 21:19
ok - jeg kom igennem registreringen. Der har måske været nedetid hos Libratone. Det virkede ihvertfald pludselig.

Det er min første netværkshøjttaler, så et par ting som jeg kunne bruge tips til: Hvis man spiller musik via Bluetooth og sætter telefonen på pauseskærm, så pauser musikken også. Kan man gøre noget ved det ?

Kan man spille en podcast over Wifi, altså ikke Bluetooth? F.eks. hvis jeg går ind på telefonen og finder en podcast og afspiller den og vil have lyden - og forbindelsen - til at gå over højttaleren. Jeg har en Android telefon - kan det lade sig gøre, jeg tænker at det er som Chromecast, bare kun lyd
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu