recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Problem med Marantz BD5004
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Problem med Marantz BD5004

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
b.iversen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 26-Januar-2012
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér b.iversen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Problem med Marantz BD5004
    Sendt: 26-Januar-2012 kl. 22:34
Hej. jeg er ny her og håber lidt hjælp fra nogle af jer erfarne hifi folk

Mit problem består i at jeg i dag sad og hørte en cd på min marantz blu-ray afspiller, Musikken stoppede brat. Og afspilleren stod og forsøgte at genindlæse cd'en. den var lang tid om at loade, Da den så endelig begynder at spille stopper den efter ca. 30 sek.

Jeg prøver så at sætte en anden skive på. Der er samme problem og jeg prøver 4 cd'er ialt som alle stoppede med at spille efter ca 30 sek.  dvd vil den pludselig heller ikke læse. Men den kan stadig godt afspille blu-ray film.

Har da tænkt på om laserhovedet skal renses, Men når den kan tage blu-ray er det vel ikke det. Den er lidt over 2 år gammel så garantien er røget.

Så hvis nogen herinde havde lidt viden om hvad det kan være, Vil jeg bliver meget taknemlig. På forhånd tak.

b.iversen
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2012 kl. 22:39
Oprindeligt skrevet af b.iversen b.iversen skrev:

Har da tænkt på om laserhovedet skal renses, Men når den kan tage blu-ray er det vel ikke det. Den er lidt over 2 år gammel så garantien er røget.


Der er 2 forskellige lasere til henholdsvis CD og BluRay, den sidste har blå laser, den anden er rød.....


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
b.iversen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 26-Januar-2012
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér b.iversen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2012 kl. 23:36
Tak for info. Men hvis jeg så skal ha en rense disc. Hvilken skal det så være, for der er jo forskel på dem. Jeg ved ikke hvordan laserhovederne sidder i forhold til hinanden.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu