|
problem med MCImportXMLTV |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Nichof ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 73 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-December-2013 kl. 17:10 |
Jeg har netop lavet en helt frisk installation af mit mediecenter med win7-64 og Niels Rossens fantastiske program, som jeg efterhånden har brugt i et par år.
Efter at have installeret programmet satte jeg det op til at anvende kanallogo'er fra XMLTV filen, hvilket jeg har brugt før uden problemer, men denne gang var det kun ca. 1/3 af kanalerne der fik logo på, de øvrige fik et miniaturebilled fra en af optagelserne (tror jeg). Jeg kan ikke få de normale tekstetiketter tilbage ved at slå funktionen fra i Niels Rossens program, jeg har også forsøgt en recovery fra programmet uden held, så nu er jeg løbet tør for ideer. Mvh. Niels |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |