recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Problem med mp3 på pch 110
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketProblem med mp3 på pch 110

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Treated Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-Januar-2010
Sted: Horsens
Status: Offline
Point: 1639
Direkte link til dette indlæg Emne: Problem med mp3 på pch 110
    Sendt: 15-September-2010 kl. 17:27
Ja som beskrevet har jeg problemer med min popcorn hour a 110, det er som om den ikke vil afspille min nye mp3 filer, den vil godt afspille nogle af de gamle mp3´er, mit setup herhjemme består af:
pch 110
Computer kører Windows Home Server 2003

og pch er koblet direkte til med cat6 kabel

pch skriver bare "could not play" 

Jeg har prøvet at gendanne som den var fra start, altså popcornen, og prøve at afspille, og så opdateret den og prøve igen, men det er bare samme problem. Kan det være min WHS 2003 der er problemet her?? skal siges at popcornen logger på gæste kontoen, om det har nogen forskel ved jeg ikke, har ikke den store erfaring med WHS.

Håber der er nogen som kan hjælpe her for det er godt nok træls ikke at kunne høre musik
Til top
Treated Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2010 kl. 14:10
hmmm jeg kan se på min anden medie afspiller ( ac ryan ) der skriver den file doesnt exist, kan det have noget med at gøre jeg har lavet backup af musikken på min WHS?? kan ikke forstå hvad der er galt, håber der er nogen som er lidt klogere end mig hehe
Til top
Treated Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2010 kl. 10:02
nå jeg vil da lige sige jeg fandt ud af problemet, jeg havde sat mit musik til af lave duplicate af det hele, det kan ens medie afspiller åbenbart ikke finde ud af, da det kommer til at ligge 2 steder vil jeg gå ud fra. Nu spiller den alt sammen igen, så problemet er løst, bare lidt underligt at den ikke lave en backup folder uden det laver kaos i ens medie afspiller
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu