recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Navigation og CarFi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Problem med mp3
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketProblem med mp3

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jgjensen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 18-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 376
Direkte link til dette indlæg Emne: Problem med mp3
    Sendt: 20-April-2009 kl. 10:39

Hej allesammen,

Har købt en bil hvor forhandleren installerede en ny Blaupunkt San Remo mp28 ved købet.

Jeg hører en del podcasts som mp3 som jeg brænder på cd-skiver og jeg har aldrig oplevet problemer ved det tidligere, men første gang jeg afspiller i den nye bil falder mp3 lyden ud i 2-3 sekunder ca. for hver 5 sekunder - det er utroligt generende og det er ikke til at finde ud af hvor problemet opstår. Jeg er 100% sikker på at det ikke er CD-skiven der fejler noget, for den er afprøvet andetsteds.

Jeg har læst i manualen, som ikke engang har en troubleshooter, uden held og jeg har tæsket menuen igennem på radioen og prøvet alverdens ændringer fordi det måske kunne være noget der som havde en indvirkning på afspilningen, men det er ikke tilfældet, så jeg er lidt på bar bund her

Håber meget på et svar der kan hjælpe mig videre her...på forhånd tak!

Samsung PS50Q96HDX/XEE
Barkan M4061 TV-ophæng
Philips DVD-R 5570H/58
Samsung HD-boks
Freecom 2 TB NAS
Buffalo 500 GB NAS
Denon AVR 800 amp
WD TV Live
D-Link DHP-P307AV Homeplug
Wii
iPhone 4
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu