|
problem med NAS |
Besvar ![]() |
Forfatter | |||
jimjim86 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-August-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 126 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-Maj-2012 kl. 13:26 |
||
Hej
Jeg har lige anskaffet mig en WD my book live due, 6 tb. Alt fungerer mere eller mindre. Jeg har så erfaret i dag, da jeg kom hjem, at min stationære ikke længere kan se min NAS? Jeg kan ikke logge ind på den fra min PC - som om den ikke kan findes på netværket mere??? Jeg har ingen problemer med at tilgå den fra min mobil eller over internettet. Jeg har stofa - nogle ideer til hvad der er galt? mvh. Jimmy
|
|||
![]() |
|||
jimjim86 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-August-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 126 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Jeg har netop talt med stofa og fundet ud af at jeg havde 3 ip-adresser tilddelt - den ene er til min stationære og de 2 andre er så til min NAS?
Den ene af de 2 som jeg antager er til min NAS ved jeg med sikkerhed er den fra i går (altså en "gammel" IP som virkede fint i går) Den sidste af de 3 ip adresser antager jeg så er endnu en som er tilddelt til NAS'en? ved ikke om dette er info som kan bruges ift. mit problem
|
|||
![]() |
|||
||
har også pinget begge ip adresser. Resultat: 4 sendt, 4 modtaget
|
|||
![]() |
|||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6694 |
||
Se her: Jeg ved ikke hvad der er galt - men du får måske bedre hjælp under netværk.
Redigeret af Brixen - 02-Maj-2012 kl. 14:18 |
|||
Venlig hilsen
KB |
|||
![]() |
|||
||
Undskyld ja, det min fejl - burde være på det forum - jeg opretter derinde. Beklager
|
|||
![]() |
|||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6694 |
||
Hvis du ruller lidt længere ned på den side jeg linker til er der en vejledning:
|
|||
Venlig hilsen
KB |
|||
![]() |
|||
||
takker for din hjælp - vil jeg straks se på :)
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |