|
Problem med Pana CXC725 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Stoffer1987 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-April-2008 Status: Offline Point: 658 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-Oktober-2015 kl. 20:54 |
Hej
Jeg kan ikke komme på netflix mv. på mit nyindkøbte tv. Det virkede fint igår, men nu siger den "your TV needs an internet connection for you to enjoy apps and service". Når man trykker på network status, siger den det hele er ok. Det er forbunder med kabel til router. Ligeledes har jeg prøvet om den kunne over trådløs, men ingen forskel. Er der andre der oplever dette? Evt hjælp til udbedring modtages meget gerne. NB. jeg har genstartet tv fuldstændig.
|
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |