recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Medier
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - problem med printbar medie
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketproblem med printbar medie

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
felix29 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 08-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 115
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2008 kl. 01:24

Jeg har den samme printer og har brugt både originale og kopi patroner. Og jeg har ikke haft problemer med at printe på Verbatim skiver.

Har dog haft nogle 'upser' hvis printet er kommet for tæt på center ringen eller yderkanten.

Verbatim har også på et tidspunkt lavet nogle plader der havde hvid overflade hvor der stod brænde hastigheden ved hullet altså 2x 4x Og hvis du har brugt full face printet på sådan en skive kan det også være årsagen, da disse plader skal printes om almindelige cd'er (med en stor hvid ring)

Samsung PS50C685
Pioneer VSX-421-K
PS3 (harmony adapter)
WD TV Live
Scandyna MICROPOD+SUB (MP SE som center)
Logitech Harmony 555 (til at styre det hele)
Pris billigt setup.
Til top
folp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1191
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2008 kl. 19:49

Har en Canon Pixma 4100,bruger samme skiver som dig og printer til 17 mm,jeg har aldrig oplevet det du beskriver,kun de første 4-5 minutter kan de smitte lidt af.Bruger nu uoriginalt blæk ,(sidste års tid) men ingen problemer.

UPS ,kan se det er en gammel tråd. 

Redigeret af folp - 31-Marts-2008 kl. 19:51
MVH Frank Pedersen

Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu