recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Problem med PS3
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketProblem med PS3

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
L'er Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-September-2008
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 1228
Direkte link til dette indlæg Emne: Problem med PS3
    Sendt: 19-Juni-2009 kl. 15:58
Jeg har et problem med min PS3. Når jeg tænder den går den i gang helt som den plejer, der er bare ikke noget billede og lyd på. Jeg har den tilsluttet med HDMI. Jeg har så også prøvet at tilslutte den med det medfølgende scart kabel for at se om den var gået tilbage til de oprindelige standard indstillinger, men det hjalp heller ikke.

Edit:

Nu har jeg fået min PS3 til at starte igen, men dog ikke som den plejer. Der er poppet en mærkelig menu frem jeg aldrig har set før. Der står 6 valgmuligheder, 1: Genstart System. 2: Gendan Standard indstillinger. 3: Gendan filsystem. 4: Gendan database. 5: Gendan PS3 system. 6: Systemopdatering.

Jeg har prøvet 1'eren, 2'eren, 4'eren og 6'eren - uden held. Den samme mærkelige menu kommer bare igen. Jeg turde ikke rigtigt at prøve de to andre, for så ser det ud som om der bliver slettet alt fra harddisken. Og det er jo ikke engang sikkert at det virker.

Jeg har for ca. 2 måneder siden indleveret min dengang defekte PS3 60 GB. Der fik jeg en ny 60 GB og 2 års ny reklamationsret. Jeg ved ikke om det er 60 GB versionen den er gal med, men jeg er godt nok ved at være irriteret over det. Udover det er min harddisk også gået i stykker to gange, så jeg har i alt mistet alt data på min harddisk 3 gange, og derfor håber jeg virkelig jeg kan undgå det denne her gang.

Er der nogen der kan hjælpe?

PS: Den er købt i Elgiganten, og derfor gider jeg næsten ikke at spørge dem om hjælp da de garanteret bare siger at jeg kan indlevere den og så vil de "kigge" på den. Problemet er så bare at de ikke kigger på den, men i stedet bare giver mig en ny og så er jeg jo lige vidt.

Redigeret af L'er - 19-Juni-2009 kl. 16:00
Pioneer PDP-LX5090
PS3 60GB og PS5
Onkyo TX-NR656
HarboSAT10
HarboSUB10
Nintendo Wii U
Til top
L'er Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2009 kl. 18:33
Nu har jeg fundet problemet selv.
Pioneer PDP-LX5090
PS3 60GB og PS5
Onkyo TX-NR656
HarboSAT10
HarboSUB10
Nintendo Wii U
Til top
Sploink Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Point: 3215
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2009 kl. 18:51
Hvad var problemet så ? 
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Point: 10964
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2009 kl. 19:38
Problemet var vel simpelt nok i og med det var synligt. Det er meget mere interessant at høre om du så også fandt løsningen
Til top
L'er Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2009 kl. 21:55
Ja, problemet var faktisk ikke PS3'en, med derimod harddisken. Jeg blev nødt til at formatere den før den virkede igen. Men det betød desværre også at jeg mistede alt data endnu engang

Jeg har tidligere prøvet at min harddisk er gået i stykker, men dengang kom der en besked op hvor der stod harddisken var gået i stykker og ikke kunne bruges. Det gjorde der bare ikke denne gang. Denne gang kunne den ikke engang starte op. Det var derfor jeg ikke rigtigt kunne finde ud af det.. 
Pioneer PDP-LX5090
PS3 60GB og PS5
Onkyo TX-NR656
HarboSAT10
HarboSUB10
Nintendo Wii U
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu