|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
dreamer81 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 14-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 27 |
![]() Sendt: 25-Januar-2005 kl. 16:29 |
Jeg har et problem med sagetv. Fjernbetjeningen vil ikke reagere på de 4 pile som sidder på den. Den vil kun rykke rundt i menuen hvis jeg bruger channel up/down og volume up/down Jeg har prøvet at konfiguerer taster i sageTV, men den vil ikke godtage de pile som sidder øverst på fjernbetjeningen. NOgen som har en ide til det her? |
|
![]() |
|
mr_keep_smiling ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 175 |
![]() |
mener jeg fulgte denne tråd her er skiftet til anden software nu hentede vist filen irremote_no_focus.zip |
|
![]() |
|
dreamer81 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 14-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 27 |
![]() |
ok, hvad for noget software er du skiftet til?
|
|
![]() |
|
mr_keep_smiling ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 175 |
![]() |
Men er ikke helt færdig med GB-PVR endnu, køre lidt rundt mellem de 2 i øjeblikket. Redigeret af mr_keep_smiling |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |