recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Problem med Scraper + XBMC
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Problem med Scraper + XBMC

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
nfspower Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 18-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 283
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nfspower Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Problem med Scraper + XBMC
    Sendt: 12-April-2012 kl. 22:44
Jeg har et lille problem. Det meste er ridset op her:

http://help.themoviedb.org/discussions/problems/560-problem-with-some-titles

Hver gang jeg vil hente titler så vil den ikke hente for nogle af dem, men godt for andre. Jeg tror ikke der er noget med det Adult mærke der har med sagen at gøre, for har faktisk også problemet med krummerne 3.

Håber lidt i kan hjælpe med det
Jeg er ikke kommet længere end ideen til et HTPC !
Til top
-claus- Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Januar-2006
Sted: Holstebro
Point: 1351
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér -claus- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2012 kl. 06:28
Er du sikker på at alle filmene findes, i den database du henter fra.
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio
Til top
Boffer24 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2006
Point: 885
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Boffer24 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2012 kl. 18:04
Hvorfor bruger du ikke imdb ?
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2012 kl. 21:56
Oprindeligt skrevet af Boffer24 Boffer24 skrev:

Nu kan jeg ikke svare på andres veje, men jeg bruger den ikke, fordi den giver danske titler på udenlandske film. Jeg ser helst at de får originaltitlen.
Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2012 kl. 14:37
Oprindeligt skrevet af Nagash Nagash skrev:

Oprindeligt skrevet af Boffer24 Boffer24 skrev:

Nu kan jeg ikke svare på andres veje, men jeg bruger den ikke, fordi den giver danske titler på udenlandske film. Jeg ser helst at de får originaltitlen.

Du kan jo bare sætte scraberen op til kun at bruge originale titler, bruger kun imdb til film og alle har deres originale titel. Wink

Fx Initial D hedder i mit XBMC Tau man ji D, som er original titlen. Eller 22 Bullets hedder L'immortel og sådan kan jeg blive ved.
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nfspower Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2012 kl. 22:18
Jeg syntes ikke IMDB har alle erotisk film stående og der er mange danske film der geder lidt.

Jeg bruger themoviedb.com og thetvdb.com.
Det virker umiddelbart perfekt, men der er dog et par titler der ikke rigtig vil, uden jeg scanner manuelt.

Kan man ikke køre mere flere scraper på en gang, eller kan den kun køre med 1 ?
Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2012 kl. 00:13
Oprindeligt skrevet af nfspower nfspower skrev:

Jeg syntes ikke IMDB har alle erotisk film stående og der er mange danske film der geder lidt.

Jeg bruger themoviedb.com og thetvdb.com.
Det virker umiddelbart perfekt, men der er dog et par titler der ikke rigtig vil, uden jeg scanner manuelt.

Kan man ikke køre mere flere scraper på en gang, eller kan den kun køre med 1 ?

Haha ja okay erotiske film havde jeg ikke lige tænkt over.

Du kan køre med en scraper pr mappe/film hvis det er det du har lyst til, men ikke med flere til samme til mappe/film.

Der hvor jeg egenligt synes scraperen går i ged er fx, hvis vi tager Meet the Parents boksettet, så hedder den sidste film jo rigtigt Little Fockers, der skal man hver eneste gang gå ind og selv skrive navnet hvis man vil have dem liggende sammen i databasen, sådan jeg omdøber den i XBMC til Meet the Parents III - Little Fockers. , Rambo filmene er også et sikkert hit, Kan man gøre noget ved dette?

thetvdb.com bruger jeg også til mine serier, den er perfekt.

Redigeret af JordanDK - 15-April-2012 kl. 00:14
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top
bleze Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 28-Maj-2005
Point: 491
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bleze Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2012 kl. 00:18
Du kan kun køre med 1 scraper per source. Personligt bruger jeg min egen scraper til MyMovies.dk. Der får jeg de bedste posters og fanart. Den er også ca 9 gange hurtigere :)

XBMC understøtter boxsets men har ikke leget med det endnu.
LG OLED83C1, LG OLED65B6V, Samsung PS63C7705, Pioneer KURO KRL-37V, Integra DRX-R1 7.0.4 setup, Synology DS1821+, 4 x KODI Mediacenter (nVidia Shield), Sonos med 6 zoner
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nfspower Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2012 kl. 00:53
Jeg har købt adgang til MyMovies API. Men den går godt nok meget i ged i forhold til themoviedb.
Selv danske film har den svært ved at finde.

Men jeg tror jeg splitter mine mapper op. Danske film for sig selv, erotiske i sin mappe og engelske i anden... Så må jeg prøve hvilken scraper der kører bedst i de forskellige film.
Til top
bleze Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bleze Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2012 kl. 00:55
Generelt kræver de at man har styr på sine film. Enten mappe navne, fil navne, eller have nfo med imdb link.
Hvis den laver ged så slå debug logging til og check hvad den laver i loggen. Evt send den til mig (husk passwords er synlige i clear text)
LG OLED83C1, LG OLED65B6V, Samsung PS63C7705, Pioneer KURO KRL-37V, Integra DRX-R1 7.0.4 setup, Synology DS1821+, 4 x KODI Mediacenter (nVidia Shield), Sonos med 6 zoner
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nfspower Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2012 kl. 01:04
Min struktur ser sådan her ud:

The Wedding Singer (1998)
|- The.Wedding.Singer.1998.avi
|- The.Wedding.Singer.1998.srt

Ved faktisk ikke om XBMC tager efter mappen eller filnavnet.
Til top
bleze Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bleze Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2012 kl. 01:15
MyMovies.dk scraper understøtter ikke årstal. Prøv at laven NFO fil som indeholder imdb url til filmen og læg den i samme folder.
The.Wedding.Singer.1998.nfo
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu