recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Problem med Scraper + XBMC
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Problem med Scraper + XBMC

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Steen6400 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-December-2010
Sted: Sønderborg
Status: Offline
Point: 2127
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steen6400 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2012 kl. 10:58
Jeg optager mange film med DVBviewer recording service hvor navnet tages fra epg'en og dermed på dansk. Der kan XBMC imdb scraber finder næsten alle film, hvor i mod themoviedb har rigtig svært ved det. Imdb scraber omdøber så titlen til original titlen hvilket er ok for mig.
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
Apple TV 4K 1. gen, Nvidia Shield TV, Norlys, IPhone 13, Huawei Watch GT3 Pro
Til top
nfspower Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 18-April-2006
Sted: Denmark
Point: 283
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nfspower Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2012 kl. 13:42
Oprindeligt skrevet af bleze bleze skrev:

MyMovies.dk scraper understøtter ikke årstal. Prøv at laven NFO fil som indeholder imdb url til filmen og læg den i samme folder.
The.Wedding.Singer.1998.nfo

Jeg prøver at kigge på det, men har alligevel over 1200 titler liggende nede, så det er lidt af et arbejde Big smile
Jeg er ikke kommet længere end ideen til et HTPC !
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nfspower Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2012 kl. 17:41
Hvordan kan man tilføje nye titler til MyMovies film database ?... har en del film som ikke optræder når det.
Til top
bleze Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 28-Maj-2005
Point: 491
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bleze Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2012 kl. 18:33
LG OLED83C1, LG OLED65B6V, Samsung PS63C7705, Pioneer KURO KRL-37V, Integra DRX-R1 7.0.4 setup, Synology DS1821+, 4 x KODI Mediacenter (nVidia Shield), Sonos med 6 zoner
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nfspower Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2012 kl. 19:11
Hmm det er noget tricky det her. Hvis man vil lægge ind film ind derinde, så SKAL det være en poster. Problemet er bare lidt at det er gamle danske film, og jeg kan ikke finde posters til dem. Hvad gør i så ?

For der står den ikke acceptere DVD covers, og jeg har self. prøvet at smide et DVD cover ind, men det vil den ikke. den siger ratio ikke er i orden
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nfspower Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2012 kl. 19:25
Glem det, kan se den selv henter covers hvis der ikke bliver hentet nogle posters ind. MyMovies er faktisk ret smart :)
Til top
bleze Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bleze Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2012 kl. 20:01
Du skal ikke lægge DVD covers ind. Den tager dem automatisk hvis der ingen poster er. Hvis der lægges DVD covers ind i poster databasen, så bliver de slettet.

Tak for rosen på mine og Brians vejen :)
LG OLED83C1, LG OLED65B6V, Samsung PS63C7705, Pioneer KURO KRL-37V, Integra DRX-R1 7.0.4 setup, Synology DS1821+, 4 x KODI Mediacenter (nVidia Shield), Sonos med 6 zoner
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nfspower Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2012 kl. 20:24
Nu har jeg lige tilføjet Der må være en sengekant. Men den har hentet cover DVD city eller noget i den retning. Det ser knap så fedt ud. Kan man ikke ændre DVD covers ?
Til top
bleze Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bleze Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2012 kl. 20:32
Jo men det kræver at du installerer My Movies klienten
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu