|
Problem med Scraper + XBMC |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Steen6400 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2010 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 2127 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg optager mange film med DVBviewer recording service hvor navnet tages fra epg'en og dermed på dansk. Der kan XBMC imdb scraber finder næsten alle film, hvor i mod themoviedb har rigtig svært ved det. Imdb scraber omdøber så titlen til original titlen hvilket er ok for mig.
|
|
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
Apple TV 4K 1. gen, Nvidia Shield TV, Norlys, IPhone 13, Huawei Watch GT3 Pro |
|
![]() |
|
nfspower ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 283 |
Jeg prøver at kigge på det, men har alligevel over 1200 titler liggende nede, så det er lidt af et arbejde ![]() |
|
Jeg er ikke kommet længere end ideen til et HTPC !
|
|
![]() |
|
nfspower ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 283 |
Hvordan kan man tilføje nye titler til MyMovies film database ?... har en del film som ikke optræder når det.
|
|
|
|
![]() |
|
bleze ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 28-Maj-2005 Status: Offline Point: 491 |
LG OLED83C1, LG OLED65B6V, Samsung PS63C7705, Pioneer KURO KRL-37V, Integra DRX-R1 7.0.4 setup, Synology DS1821+, 4 x KODI Mediacenter (nVidia Shield), Sonos med 6 zoner
|
|
![]() |
|
Hmm det er noget tricky det her. Hvis man vil lægge ind film ind derinde, så SKAL det være en poster. Problemet er bare lidt at det er gamle danske film, og jeg kan ikke finde posters til dem. Hvad gør i så ?
For der står den ikke acceptere DVD covers, og jeg har self. prøvet at smide et DVD cover ind, men det vil den ikke. den siger ratio ikke er i orden |
|
|
|
![]() |
|
Glem det, kan se den selv henter covers hvis der ikke bliver hentet nogle posters ind. MyMovies er faktisk ret smart :)
|
|
|
|
![]() |
|
bleze ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 28-Maj-2005 Status: Offline Point: 491 |
Du skal ikke lægge DVD covers ind. Den tager dem automatisk hvis der ingen poster er. Hvis der lægges DVD covers ind i poster databasen, så bliver de slettet.
Tak for rosen på mine og Brians vejen :)
|
|
LG OLED83C1, LG OLED65B6V, Samsung PS63C7705, Pioneer KURO KRL-37V, Integra DRX-R1 7.0.4 setup, Synology DS1821+, 4 x KODI Mediacenter (nVidia Shield), Sonos med 6 zoner
|
|
![]() |
|
Nu har jeg lige tilføjet Der må være en sengekant. Men den har hentet cover DVD city eller noget i den retning. Det ser knap så fedt ud. Kan man ikke ændre DVD covers ?
|
|
|
|
![]() |
|
Jo men det kræver at du installerer My Movies klienten
|
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |