|
Problem med skærmbillede efter HD hos Yousee |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
cmax ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 367 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-April-2013 kl. 13:33 |
|
Hej Har problemer med at kvaliteten når jeg optager i WIN MCE, eller ser tv via MCE, er meget dårlig – billedet kan være klart i 10-15 sekunder, og så begynder der at være problemer med at skærmbilledet, som lige er blevet vist igen bliver vist i der hvor udsendelsen nu er. Herefter svinger det så med periode der er gode, og perioder hvor skærmbilledet svinger fra før til nu. Før alle kanaler blev HD, der fandt jeg IKKE-HD kanaler, og her var der ikke nogen problemer, men nu efter Yousee har lavet alt om til HD, så er det ikke godt. Problemet gælder både når jeg optager, og også når jeg vil se en liveudsendelse via MCE – så jeg hælder til at det er noget med en opsætning inde i WIN7, som jeg skal ændre, men hvor og hvad kan jeg ikke finde ud af. Jeg har kikket i MCE, men her synes jeg ikke rigtigt jeg kan ændre noget og hvis jeg køre en opsætning af tv’et i MCE, så se alle billederne fine ud. Jeg synes heller ikke jeg kan se noget inde i kontrolpanelet, som kan hjælpe mig, så er der nogen der har en ide.?? |
||
![]() |
||
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
for at vi har bare en minimal chance for at hjælpe dig bliver du nok nødt til at komme med noget mere information. blandt andet sådan noget som konfig af computer, hvordan får du tv-signalet ind etc!
|
||
![]() |
||
cmax ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 367 |
|
Jeg køre Win7 og dens MCE, men får signalet fra HD-Homerun tuner - håber det kan bruges.
|
||
![]() |
||
alyz ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 683 |
|
Hvad står din refresh rate til `?
|
||
Gamer: CoreI7 8750, 16GB, GTX1070 6GB, 512GB SSD.
MP: I3 2,9 GhZ, 4GB, 3 TB, 64 SSD TV: 48PFS8109: Anlæg: Denon /DALI |
||
![]() |
||
|
60 htz 32 bit og standard pnp skærm og ati raddom 4550
|
||
![]() |
||
|
Jeg ved ikke om det kan bidrage mere til løsningen - men jeg bruger mit Panasonic tv som skærm, og jeg kan sagtens streame film via pc'en, og jeg kan afspille dvd'er via pc'en og afspille film som jeg har rippet til pc'en - så det virker for mig som det kun er MCE der giver mig problemer. Det kan være jeg måske skal vælge en anden afspiller af de optagne udsendelser end MCE - er der en der har et godt forslag.??
|
||
![]() |
||
alyz ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 683 |
|
Dansk tv skal køre 50 hz
|
||
Gamer: CoreI7 8750, 16GB, GTX1070 6GB, 512GB SSD.
MP: I3 2,9 GhZ, 4GB, 3 TB, 64 SSD TV: 48PFS8109: Anlæg: Denon /DALI |
||
![]() |
||
|
Hej Alyz
Tak - det vil jeg prøve om jeg kan ændre i aften.
|
||
![]() |
||
|
har lige ændret til 50 hzt - men når jeg afspiller ting der er optaget de foregående dage, så laver systemet de samme tilbagefald til et tidligere billede. Har også prøvet at afspille noget af det optagne i media player - men her giver det samme problem. |
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
|
Har du prøvet med f.eks Mediaplayer Classic. Den tager rigtig mange filformater. |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
|
|
||
![]() |
||
|
hvilken version af mediaplayer Classic skal jeg vælge - har I evt. en link.??
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |