|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Susperia ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-Marts-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 708 |
![]() Sendt: 26-Oktober-2007 kl. 16:50 |
Jeg har det underlige problem at min xbox fryser når jeg starter den film op, Men hvis jeg tager net kablet fra, så virker den fint nok. Er der andre som har problem med den film? Den går i stå, hvor den skriver loading web content, eller hvad det nu er den skriver. |
|
![]() |
|
Iron Man ![]() Guld medlem ![]() ![]() Brugeranmelder Oprettet: 11-September-2007 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1451 |
![]() |
Det er fordi den automatisk går igang med, at hente et eller andet opdateringspjat på Internettet. Der er nogen som siger, at det kan tage op til 2 timer før den er færdig. Prøv at lade den stå, og så om den går igang senere. |
|
![]() |
|
Susperia ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-Marts-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 708 |
![]() |
Ja første gang jeg startede filmen op, der gjorde den det helt færdig, over 1 minut tog det. Men her er det hele xboxen der fryser, Jeg kan ingen ting gøre med den, andet end at tage strømmen. |
|
![]() |
|
glade ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-August-2006 Sted: ølby/DK Status: Offline Point: 1007 |
![]() |
Hvor har du fået den fra den er da ikke udkommet?
|
|
Panasonic G20E
Sasmung Q97 42 tommer Sony 32 tommer X300 (skod tv) |
|
![]() |
|
![]() |
Har købt den her http://www.axelmusic.com/productDetails/097361312804 Og jo den er bare ikke udkommet her hjemme endnu, Men gad ikke vente til dec for at få danske undertekster på også. |
|
![]() |
|
glade ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-August-2006 Sted: ølby/DK Status: Offline Point: 1007 |
![]() |
Så er der bestilt 1 stk til mig, bliver nød til at holde liv i min Hd-dvd nu jeg også har fået bluray..
|
|
Panasonic G20E
|
![]() |
|
![]() |
Ja kan jeg godt forstå, Det er også en fed film. Du bruger vel ikke xbox til at afspille hd? Gider du vende tilbage om en uges tid når du har fået den, Så jeg kan høre om du kan afspille med net kabel i. |
|
![]() |
|
![]() |
Nej har den billige udgave af toshiba Hd-dvd afspilleren og Firma SW ved jeg ikke.
|
|
Panasonic G20E
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |