|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
icepirat ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-November-2011 Sted: Hvidovre Status: Offline Point: 20 |
![]() |
Tak KlausDM,
OK, jeg bøjer mig for sagkundskaben og vil de næste par dage kæmpe mig gennem kablerne:-)
He he, der fangede du mig, jo, der er vel en netværksadapter i TV'et, med der er sat spørgsmålstegn om kvaliteten fra anden side, derfor min kommentar om denne:
Nedenstående tekst er hentet fra PROSHOP
Samsung WLAN USB Dongle For TV USB adapter til opkobling af trådløst netværk (WIFI-WLAN)
på dit kompatible SAMSUNG tv (se vejledningen til dit TV om det er understøttet)
Understøtter SAMSUNG medi@2.0 (DNLA Internet TV)
Pris 434,00
M.v.h.
icepirat |
|
icepirat
|
|
![]() |
|
icepirat ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-November-2011 Sted: Hvidovre Status: Offline Point: 20 |
![]() |
Tak Thelio,
Som jeg har svaret KlausDM så har du også fanget mig på den "forkerte fod" jo, der må vel være en netværksadapter i TV'et, men virker den?
Når du spørger om jeg ikke har en netværksadapter og ikke kabel hvordan får jeg den så på netværket så vil mit morsomme svar blive at det gør jeg jo heller ikke :-) Håber du bærer over med joken.
M.v.h.
icepirat
|
|
icepirat
|
|
![]() |
|
![]() |
Tak til Jesper Lund for svar;
Du har naturligvis ret, jeg bør og vil prøve at eliminere mulighederne ved i første omgang at kable direkte, dels via router, dernæst direkte via NAS.
Kablerne på gulvet må vi så leve med nogle dage.
M.v.h.
icepirat
|
|
icepirat
|
|
![]() |
|
![]() |
Endnu en stor tak til Thelio, KlausDM og JesperLund for bidrag, Miraklet er indtruffet![]() ![]() Tak til jer alle for hjælpen.
M.v.h.
icepirat
|
|
icepirat
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19800 |
![]() |
Firewall på din NAS? Klaus |
|
![]() |
|
![]() |
Hej KlausDM,
Du lyder overrasket, er det fordi der er en firewall i min NAS eller skal det forstås på anden måde!
PS. Jeg tjekkede TV i morges og der er stadig hul igennem...jubiiii
M.v.h.
icepirat
|
|
icepirat
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |