|
Problem med udgang i Denon forstærker |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
Mr. Claude
Guld medlem Oprettet: 09-Marts-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1128 |
Funktioner
Tak(0)
|
Problemet er du har købt en 30 år gammel forstærker... en Denon PMA 510 koster 1399kr og er helt ny med 2 års garanti ;-)
|
|
søren_m
Ny bruger Oprettet: 20-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 16 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg er sikker på at gamle middelkvalitets denon forstærkere ælder som vin.
Den har nu spillet hele dagen uden fejl! Redigeret af søren_m - 21-Marts-2012 kl. 20:56 |
|
Mr. Claude
Guld medlem Oprettet: 09-Marts-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1128 |
Funktioner
Tak(0)
|
hahaha... den var god! :-) ældes som vin..... ja, med dårlig prop ;-)
|
|
Hessi
Guld medlem Oprettet: 24-December-2006 Sted: Århus N, DK Status: Offline Point: 1528 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19516 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det du siger der,betyder det at min gamle Denon PMA 920 ovre på garageloftet blot bliver flere og flere penge værd? Klaus |
|
søren_m
Ny bruger Oprettet: 20-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 16 |
Funktioner
Tak(0)
|
I guitarforstærker verdenen kan man være heldig at finde en gammel forstærker på loftet som man kan sælge for over 100.000kr pga. alderen (Men så skal man også være heldig).
Ps.: Jeg sælger mit "vintage" Denon PMA-320 for højestbydende over 15.000kr. Nogle bydere? (Det har faktisk spillet uden problemer siden kortslutningen!) |
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |