recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Problem med undertekster på Samsung 2033hd
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketProblem med undertekster på Samsung 2033hd

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Status: Offline
Point: 2327
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2011 kl. 12:05
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

Til den pris det står til, som er under 2K, og det er 2 år gammelt, så er det da også afskrevet, det har kostet under Kr 100 om måneden.

Det er jo princippet i det. Så er afskrivningen da fuldstændig ligegyldig. Ligegyldigt om jeg giver 2k eller 10k for et tv, så forventer jeg da fra købstidspunktet det er fuldt funktionelt i mere end 2år+.

65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2011 kl. 12:56

Jeg gav knap 10K for PX80 da det kom, det er nu teknisk forældet, og ja så skulle det vel udskiftes, men da det kun bliver brugt som Monitor for de tilsluttede enheder, og billedet er helt i top, så kan det leve lidt endnu, så er det også afskrevet.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Tuono_DK Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 26-April-2011
Sted: Danmaek
Point: 17
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2011 kl. 12:57
Oprindeligt skrevet af JordanDK JordanDK skrev:

Til den pris det står til, som er under 2K, og det er 2 år gammelt, så er det da også afskrevet, det har kostet under Kr 100 om måneden.

Det er jo princippet i det. Så er afskrivningen da fuldstændig ligegyldig. Ligegyldigt om jeg giver 2k eller 10k for et tv, så forventer jeg da fra købstidspunktet det er fuldt funktionelt i mere end 2år+.

Her er jeg ganske enig - og på købs tidspunktet var prisen en ganske anden.
Når man køber et tv og sørger for at det er med kortlæser, korrekt digital tuner osv. osv. osv forventer man ikke at tv'et er forældet på 2 år.

Nu er tråden ikke et oplæg til debat omkring den slags ævl, den var oprettet på baggrund af håbet om at finde en teknisk løsning.
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2011 kl. 13:04

For 2 år siden vidste man også at der ville blive brugt DVB tekst på kanalerne.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Tuono_DK Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 26-April-2011
Sted: Danmaek
Point: 17
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2011 kl. 07:52

For 2 år siden vidste man også at der ville blive brugt DVB tekst på kanalerne.

Radiomanden !

Da jeg fandt dette forum betragtede jeg det faktisk som ret seriøst, et sted hvor folk med stor viden var samlet.

Du virker som typen der har en kommentar til alt, dine svar kan vel egentligt ses som ret faktuelle – men kan man egentligt kalde dem svar? Nej det virker nærmest mere som om at du blot altid lige skal have klistret en ubrugelig kommentar på alt.

Takker i øvrigt for de andre gode svar som jeg har modtaget herinde, det er altid rart med et sted der besidder stor viden.

Rigtig god weekend.

Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu