recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Problem med Yamaha 2065
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Problem med Yamaha 2065

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
brfcjon Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 03-Oktober-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 217
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér brfcjon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Problem med Yamaha 2065
    Sendt: 16-November-2012 kl. 15:25
Hejsa 

Hjælp.

Er der nogen der har et godt bud på dette problem:

Jeg har en Mac mini mid 2011 sluttet til min rxv2065. Det virker fint til film - og indtil for nyligt med musik. Problemet er at når jeg vil afspille musik så kan jeg ligepludselig ikke ændre på hvordan det afspilles - fx 7 kanals stereo eller en af de forskellige standardindstilling som royal albert hall etc. Når jeg vil ændre formatet får jeg blot "not available". Det har jeg fint kunne før, men ikke mere.

Der er ikke noget problem via XBMC hvor jeg afspiller mine film. HEr kan jeg vælge det format jeg har lyst til, så det er ikke fordi der er noget galt med kabler etc. JEg har selvfølgelig prøvet at skifte hdmi input ligesom jeg har prøvet med andre kabler. Problemet er det samme.

nogen der har et forslag til hvad jeg kan gøre enten på mac minien eller på receiveren?

hjælp=)

vh
Kasper 
Til top
brfcjon Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 03-Oktober-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 217
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér brfcjon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2012 kl. 16:00
Hejsa

Fandt selv en løsning. På mac kunnejeg ved at søge komme ind i lyd og midi hvor jeg skulle ændre hz indstillinger fra 192000 til 96000.

fucked up men det virker
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu