|
Problem med yamaha rx-v775 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |||
gnatmand ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 07-Marts-2010 Sted: danmark Status: Offline Point: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-April-2014 kl. 08:27 |
||
Hej jeg har et problem med min rx-v775 yamaha receiver.
Når jeg tænder, eller skifter til tv, ved hjælp af scene knappen tv skifter den først over rigtigt men, straks efter skifter den lyd over til av1 hvor der ikke er nogen kabler i eller noget. Jeg bruger kun hdmi tilslutninger. Hvad gør jeg for at få den til at blive på hdmi? Har prøvet at indstille forfra, og resete det hele Mvh jan
Redigeret af gnatmand - 12-April-2014 kl. 08:28 |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
De kan vel hjælpe dig, der hvor den er købt!?
M.v.h. |
|||
![]() |
|||
dpny ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juli-2013 Status: Offline Point: 570 |
||
Arbejder du ikke selv et sted hvor i handler med dem? |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
||
Nej! M.v.h. |
|||
![]() |
|||
dpny ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juli-2013 Status: Offline Point: 570 |
||
Redigeret af dpny - 12-April-2014 kl. 19:48 |
|||
![]() |
|||
Pony65 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 1845 |
||
Når du har fundet dine indstillinger for en HDMI indgang, så trykker du og "holder en af SCENE knapperne nede" som du vil have til at bruge denne funktion.
( SCENE knapperne er en af de 4 midtpå )
|
|||
![]() |
|||
gnatmand ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 07-Marts-2010 Sted: danmark Status: Offline Point: 2 |
||
Pony65
Det har jeg prøvet og den bliver ved med det lige meget hvormange gange jeg prøver det:-)
|
|||
![]() |
|||
Pony65 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 1845 |
||
Hmmm......
Det lyder mystisk udfra den beskrivelse du giver. Har du mulighed for at prøve med et andet HDMI kabel ? Hvis ikke, så prøv at bytte enderne om NB. husk at slukke helt for strømmen på Receiver og TV når du roder med kablerne,
|
|||
![]() |
|||
||
Igen! Hvad siger forhandleren, hvor den er købt?? M.v.h. |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |