recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Det digitale sendenet
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Problemer med A2B boks
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketProblemer med A2B boks

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Mimik Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 04-Marts-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 19
Direkte link til dette indlæg Emne: Problemer med A2B boks
    Sendt: 11-September-2009 kl. 21:43
Jeg har i lang tid haft meget glæde af min a2b boks som sender 3 frekvenser ud med DR1, DR2 og TV2 så jeg er fri for at have en boks på hvert TV for at se DVB-T , men fra den ene dag til den anden virkede den ikke mere. Nogen der ved om det har noget med signalet at gøre at skidtet ikke dur mere eller skal jeg sende den til rep. (hvilket nok ikke kan betale sig) - ellers må jeg jo ofre bokse til hvert tv - med mindre nogen har en bedre ide ??

/Michael
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2009 kl. 21:48

Frekvens ændringer vil først foretages den 1 November. Boxen vil ikke kunne bruges til MUX2, da den ikke er MPEG4.

Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Mimik Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 04-Marts-2009
Sted: Denmark
Point: 19
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2009 kl. 21:50
Dvs. at jeg ligeså godt kan finde en anden løsning allerede nu - da den alligevel ikke vil virke efter 01.11. ? Sikke noget skidt. Findes der så en tilsvarende MPEG4 løsning eller hva' ?
/Michael
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2009 kl. 21:58

Næppe sansynligt at der er MPEG4 Multiboxe har ikke hørt om det, men der komme sikkert snart billige boxe på markedet som kan bruges både til MUX1 og 2 som alle MPEG4 boxe i øvrigt kan. For modtagning af  de øvrige MUX (Boxer), kræves at der er kortlæser samt at man har abbonement på kanaler.

Redigeret af Radiomanden - 11-September-2009 kl. 21:59
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
JesperLund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Januar-2006
Sted: Darknet
Point: 8022
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2009 kl. 22:24
Oprindeligt skrevet af Mimik Mimik skrev:

Dvs. at jeg ligeså godt kan finde en anden løsning allerede nu - da den alligevel ikke vil virke efter 01.11. ? Sikke noget skidt. Findes der så en tilsvarende MPEG4 løsning eller hva' ?

Den kan bruges på mux1 indtil 2012, og da den er begrænset til 3 analoge kanaler (ikke?) som output, kan den alligevel kun dække DR1, DR2 og TV2.
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu