recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Problemer med afspilning af DVD
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketProblemer med afspilning af DVD

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Rennie Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 08-December-2010
Status: Offline
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Emne: Problemer med afspilning af DVD
    Sendt: 10-Maj-2011 kl. 23:43
Okay - nu håber jeg har jeg har smidt tråden det rigtige sted. Ellers må i lige flytte den Smile
Jeg har et LG fladskærmstv som nok er omkring et års tid gammelt nu. De sidste to dvd'er jeg har købt (den ene den nye HP, som jeg antager i hvert fald er en dvd af god kvalitet og en anden, som er en billig til 25kr i fakta, hvor jeg ikke forventer at dvden er super god) hakker begge når jeg afspiller dem.
Først troede jeg at det var min PS3, som efterhånden er ved at være (meget) gammel og før ikke har fungeret som den skal. En opdatering hjalp ikke og jeg går så ud og køber en ny. Og problemet er der stadig Ouch
Det er ikke hele filmene igennem at den nærmest hakker eller flyder ud, men kun nogle bestemte scener og det er samme scener både på den gamle PS3 og den nye. Der er intet på min pc eller min mors dvd/vhs maskine.
Kan det være tv'et der gør det? Må nok indrømme at jeg er temmelig meget på herrens mark og har lyst til at smide den nye PS3 ud gennem vinduet Cry

Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Status: Offline
Point: 2327
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2011 kl. 12:13
Prøv i indstillingerne til ps3 at sætte hz ned eller op. Når det er dvd købt i Danmark kører de med 50hz (PAL). Det kunne godt tyde på at din ps3 står enten til 60hz eller 24hz.

65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu