|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
miffe2507 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 176 |
![]() Sendt: 17-August-2007 kl. 17:59 |
Hej jeg har kigget i en uges tid nu, og kan simpelthen ikke finde en ny VHS-afspiller, til under 1000 kr. Nogen der ved hvor jeg kan finde en? Det eneste krav er at den har stereo. |
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
Hej miffe jeg synes da at jeg ser VHS optager/afspillere anywhere, og for under 1000k. Prøv Bilka eller Føtex; her har jeg da set reklamer for VHS for nylig
![]() |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
miffe2507 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 176 |
![]() |
ok, det vil jeg gøre |
|
![]() |
|
Klausens ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 160 |
![]() |
Føtex har tit Philips VR550 til omkring 6-700,-
|
|
![]() |
|
Ham_Der ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1259 |
![]() |
Jeg har købt omtalte model hos Merlin's netbutik for 999 kr. Fås også her for lidt mindre http://www.hifipriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=258370 Den er da okay, men er bestemt ikke et luksusprodukt, den ser discountagtig ud. Jeg tror det er en Funai, de har skrevet Philips på. Den har hverken showview eller front a/v stik, og billedet er ikke det bedste. Bevares, showview og front a/v skal jeg heller ikke bruge på videoen, da jeg også har en dvd optager. Til den pris kan man heller ikke forvente luksus, men jeg er skuffet over billedkvaliteten. Du kunne også overveje den her http://www.hifipriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=176239 |
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
Jeg har haft den LG i godt ét år, den er såmænd ikke så tosset: http://www.preissuchmaschine.de/psm_frontend/main.asp?produk t=378247 |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
![]() |
det lyder jo fint, nogen ide om hvordan billedkvaliteten er? |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Skal den være ny.? Jeg mener , hvorfor ikke se i DBA, der kan du da ganske sikket finde en bedre brugt maskine, der er givet vis mange der vil af med dem, fordi at man har anskaffet en Recorder i stedet for. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
![]() |
Nej, ikke nødvendigvis. Har lige kigget lidt på DBA, hvis man giver 450 kr. for en video, hvordan kan man så vide det ikke er noget være _ _ _ _ -->dårligt? |
|
![]() |
|
Klausens ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 160 |
![]() |
Den er vist ganske god... Seks videohoveder, og automatisk rengøring af disse... Andet kan jeg ikke lige huske om den
![]() |
|
![]() |
|
Breddam ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-December-2006 Sted: 4140 Borup Status: Offline Point: 2171 |
![]() |
Hej Klausens,
Der gik lang tid, før dit sidste indlæg gav mening, men så opdagede jeg, at du have skrevet noget om Føtex og Philips. Når der nu er fem indlæg imellem, kan du med fordel citere indlægget, som du referer til ![]() Velkommen til ![]() Venligst Søren |
|
![]() |
|
![]() |
Hehe... Iorden, skal jeg nok huske i fremtiden
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |