|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Great Gekko ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-December-2008 Sted: Greenland Status: Offline Point: 1 |
![]() Sendt: 23-December-2008 kl. 21:53 |
Jeg har problmer med at mit SONOS ikke kan finde al musikken som jeg har liggende på mit NAS server. Det virker som om at det er det musik som jeg har købt som download den har problemer med at finde. Er der nogen som en løsning på dette problem?
Redigeret af Great Gekko - 24-December-2008 kl. 13:14 |
|
![]() |
|
Dammark ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 179 |
![]() |
Kan det være fordi det er DRM beskyttet ?
Såvidt jeg ved så er det en af de få ting Sonos ikke kan håndtere ... Jeg går faktisk selv og overvejer om jeg skulle anskaffe mig en passiv del. Men jeg kan ikke helt hvad forskellen er på Sonos ZP90 og en Airport Express udover prisen. Måske nogen af jer kan det ? |
|
// Sebastian Dammark
www.dammark.net |
|
![]() |
|
drmulle ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7 |
![]() |
Det er formentlig DRM-musik. Sonos understøtter dog DRM, men det er jo ikke sikkert at du har rettigheder til at spille det via Sonos. Der er da stor forskel mellem airport express og sonos. Airport kan kun streame fra computer og er bundet op til iTunes (med mindre du bruger programmet Airfoil). Sonos kan streame direkte fra nettet eller en NAS. Hvis du kun skal bruge een zone vil jeg også overveje, om sonos kan betale sig. Har tidligere haft en airport express og har i dag 2 Sonos (3. på vej) |
|
![]() |
|
Dammark ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 179 |
![]() |
Ok, jeg havde forstået det sådan at en Airport kunne streame fra et NAS med en iTunes-server installeret.
Så må det blive en passiv enhed til at starte med ... |
|
// Sebastian Dammark
www.dammark.net |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |