recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - problemer med at Jailbreake Apple TV2
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

problemer med at Jailbreake Apple TV2

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
pianomartin Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 13-August-2005
Status: Offline
Point: 390
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pianomartin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: problemer med at Jailbreake Apple TV2
    Sendt: 20-April-2012 kl. 16:55
Hejsa.

Jeg har jailbreaket min Atv2 med henblik på at installere firecore's Atv flash på den.

Inden jeg gik i gang, var ATV2 opdateret med nyeste software, jeg brugte nyeste version af iTunes, Seasonpass og Firecore's Flash.

Jailbreaken gik relativt nemt (havde et enkelt problem som jeg fik løst), op Seasonpass slutter af med at skrive, at nu er "den fikset!".
Så udfører jeg Tethered boot, som jo pt. kræves for den nyeste version af Apple's software - det går opså problemfrit.

Men: Når jeg efterfølgende vil installere ATV flash får jeg meddelelsen "Oops det ser ud som om dit ATV ikke er jailbroken".

Jeg synes jeg har været ret omhyggelig med at følgende de guides, der ligger på firecore's hjemmeside.
Jeg har forsøgt at gentage processen.

Er der nogen, der har et bud på hvad der er gået galt og hvordan jeg løser det.

På forhånd tak.

Martin
Til top
Bravo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Oktober-2010
Sted: DK
Point: 1333
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bravo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juli-2012 kl. 12:19
Fik du svar på dit spørgmål?

Jeg har nemlig det problem, at når jeg når til punkt 4 i denne guide:

Så sker der aldrig en opdatering af selve ATV2 og SeasOnPass bliver ved med at skrive:
"Restoring in iTunes. Please wait while script is running..."

ifølge diverse guides, skulle det tage ca. 10 min, men nu har den stået og kørt i det samme i 20 min uden der sker noget som helst. Og der sker ikke en decideret softwareopdatering i iTunes på ATV2.

Det skal siges, at det er på en ældre PC med Windows XP SP3, hvilket dog vel ikke burde have nogen indflydelse.

Jeg har opdatereret itunes, til at være seneste version.

Er der en venlig sjæl derude der kan hjælpe.

Det er mhp. at installere XBMC på denne, at jeg vil jailbreake.

EDIT: Nu har den stået i 45 min... Så der er noget helt galt.

Hvis der er en der kan gøre det for mig for en mønt... Så vil det hele sgu nok være lidt nemmere Smile

Redigeret af Bravo - 19-Juli-2012 kl. 12:41
Til top
Jever Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-April-2004
Sted: Karise
Point: 975
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jever Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juli-2012 kl. 13:18
Prøv at skifte USB-port, slå antivirus og firewall fra imens du udføre dette trin.
Prøv at sætte strømstikket til boksen, ved godt der står det ikke skal være i, er du sikker på at boksen er i DFU.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu