recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Recordere (optagere)
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Problemer med at optage i 60 HZ
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketProblemer med at optage i 60 HZ

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
N-emy Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 03-Oktober-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Emne: Problemer med at optage i 60 HZ
    Sendt: 03-Oktober-2008 kl. 10:32
Hejsa =)

Jeg købte tidligere på ugen en harddiskoptager fra Samsung model HR 773, med håbet om at kunne optage en masse ting. Jeg kommer hjem og får sat den til, og optage fra TV'et kan den da også sagtens, men da jeg forsøger at sætte min Wii til og optage kan jeg ikke det. Jeg kontaktede Samsungs support afdeling, og de kom frem til, at Wii'en sandsynligvis udsender et signal forskelligt fra 60Hz (480i) i NTSC 4.43 (er ingen ekspert på området), og at det er derfor den ikke kan optage fra maskinen.

Mit spørgsmål er nu, hvad kan jeg gøre for at optage fra maskinen? Kan jeg købe en ny optager fra USA (i såfald er der en der kender en side man kan bestille fra? Og vil den virke med mit eget TV?), findes der harddiskoptagere i DK der kan optage fra alle NTSC-signaler(i så fald hvilke?) eller kan man købe et agregat, der gør det muligt at optage fra den nuværende optager?

Håber der er en der kan hjælpe, for er virkelig på bar bund:S

Mvh =)


Redigeret af N-emy - 03-Oktober-2008 kl. 10:33
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu