|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
KeWa ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-November-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 582 |
![]() Sendt: 21-Januar-2011 kl. 10:07 |
Jeg har problemer med at rippe to DVD'er (Postmand Per og Venner (serie 7, afsnit 1, 7 og 8)) og håber, at I kan hjælpe. Jeg har forsøgt at 'åbne' DVD'erne med DVDFab og AnyDVD, men det lykkes ikke. Det, som specielt undrer mig, er, at jeg har rippet de 229 andre afsnit af Venner uden problemer, ligesom jeg har rippet sønnikes andre Postmand Per-DVD. Har I en råd til, hvilket program jeg kan bruge for at rippe disse film?
Tak for hjælpen
PS: DVD'erne fejler intet, når jeg afspiller dem.
|
|
![]() |
|
cccd ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-Februar-2006 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 732 |
![]() |
Prøv denne : http://www.imgburn.com/
|
|
|
|
![]() |
|
Sylvest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 894 |
![]() |
nemlig, lav en iso fil af hele disken med imgburn og prøv den i dvdfab
|
|
![]() |
|
KeWa ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-November-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 582 |
![]() |
Jeg har nu forsøgt at kopiere Venner med imgburn, men det virker ikke. Desuden har jeg haft af- og geninstalleret AnyDVD, hvorefter det lykkes mig at kopiere Postmand Per. Må lige tjekke endnu engang, om der er noget galt med Venner-skiven. |
|
![]() |
|
cccd ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-Februar-2006 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 732 |
![]() |
Prøv en grundig rensning af dvd`en. Og så prøv igen ! Tror ikke det er dit rip-program det er galt med, men derimod din skive ! har prøvet noget lignede, men det lykkes ved at bruge et andet dvd-drev.
Ved ikke om du har den mulighed ?? evt lån et eksternt drev eller få en ven til at lave et rip til dig ![]() |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg installerede AnyDVD og MakeMKV på min bærbare, som fint kunne klare opgaven. Så problemet ligger givetvis i dvd-drevet på min stationære PC. Tak for hjælpen. Ville nok ikke selv have forsøgt mig med denne løsning, da den forekommer 'ulogisk' for mig. Men nu fungerer det, hvilket jo er det vigtigste. TAK! |
|
![]() |
|
Meier ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 195 |
![]() |
Jeg har også held med at skifte drev når det driller.
Har stadigvæk et par der ikke er kommet ind, så jeg skal da lige prøve med ISO-tricket
![]() Hilsen Thomas
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |