recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Problemer med at tagge folk på Facebook
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Problemer med at tagge folk på Facebook

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
pianomartin Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 13-August-2005
Status: Offline
Point: 385
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pianomartin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Problemer med at tagge folk på Facebook
    Sendt: 04-December-2020 kl. 13:19
Okay... måske lidt off-topic.

Jeg oplever tit noget i denne stil:
Jeg vil skrive et facebook opslag: På tirsdag har vi koncert med Hans Jensen..... Jeg ved 100% at jeg er facebookvenner med Hans Jensen (opdigtet navn) - men der popper nogle mulige navne op, jeg kan vælge som "tags" - fx Olga Hansen og Sofie Jensen - men IKKE Hans Jensen.... (alle navne er opdigtede). Det sker jævnligt for mig. Er der nogen, der ved hvordan det fixes?

Til info: Jeg sidder med en Mac (Catalina) og arbejder i Safari-webbrowseren.
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1935
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2020 kl. 14:22
Oprindeligt skrevet af pianomartin pianomartin skrev:

Okay... måske lidt off-topic.

Jeg oplever tit noget i denne stil:
Jeg vil skrive et facebook opslag: På tirsdag har vi koncert med Hans Jensen..... Jeg ved 100% at jeg er facebookvenner med Hans Jensen (opdigtet navn) - men der popper nogle mulige navne op, jeg kan vælge som "tags" - fx Olga Hansen og Sofie Jensen - men IKKE Hans Jensen.... (alle navne er opdigtede). Det sker jævnligt for mig. Er der nogen, der ved hvordan det fixes?

Til info: Jeg sidder med en Mac (Catalina) og arbejder i Safari-webbrowseren.

Har du prøvet fra andre browsere, eller endda Windows-computere? Og til info, så er Facebook ikke helt fejlfri. Den kører ikke altid som den skal. Prøv desuden også deres Feedback.

Yderligere info, bare til en anden gang... Når der er indlæg, som ikke passer ind nogen steder, så er der Bruger til bruger-afdelingen: https://forum.recordere.dk/bruger-til-bruger_forum56.html 

Slå også evt. blokeringsdims fra, for Facebook - der er ingen reklamer at se der, alligevel. Siden vil uanset hvad, fungere bedre. Husk at refreshe browseren efter at have slået noget fra...


Redigeret af mnielsen - 04-December-2020 kl. 14:44
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys, på "gammel TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB og FM
Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket
Favoritradiostationer: Radio ABC og Classic Rock
Til top
pianomartin Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 13-August-2005
Status: Offline
Point: 385
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pianomartin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-December-2020 kl. 08:25
Mnielsen: Tak for feedback. Det gjorde ingen forskel at bruge Chrome... Nå... jeg lever med dem. Jeg kunne da godt prøve at slå *** fra for siden...

Og det der med at facebook ikke er fejlfri: Nej, men til gengæld er det LANGSOMT

Windows-computer: Det kommer ikke til at ske....

Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1935
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-December-2020 kl. 14:58
Oprindeligt skrevet af pianomartin pianomartin skrev:

Mnielsen: Tak for feedback. Det gjorde ingen forskel at bruge Chrome... Nå... jeg lever med dem. Jeg kunne da godt prøve at slå *** fra for siden...

Og det der med at facebook ikke er fejlfri: Nej, men til gengæld er det LANGSOMT

Windows-computer: Det kommer ikke til at ske....


Windows-computere... Det var også bare for at testeBig smile Og JA!! Facebook er blevet langsom - især i Messenger! Men prøv da at slå blokeringsdimsen fra for siden. Det vil alt sammen hjælpe. Jeg ser ingen reklamer der, alligevel.
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys, på "gammel TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB og FM
Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket
Favoritradiostationer: Radio ABC og Classic Rock
Til top
jbl Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 08-November-2013
Sted: København
Status: Offline
Point: 262
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jbl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-December-2020 kl. 15:30
Tror du ikke bare at det er fordi Hans Jensen selv har fravalgt at man kan tagge ham? Det er jo ikke alle der gider det...
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu