|
Problemer med at tænde pc |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Baun87 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Oktober-2015 Sted: Sydjylland Status: Offline Point: 179 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-December-2016 kl. 14:03 |
Som overskriften lyder har jeg svært ved at tænde min pc, det vil sige hvis jeg slukker den kan jeg ikke starte den før jeg har lukket alt strøm fra den og så går der nok yderligere et par timer, hvor jeg så trykker på pc'en hvor den først tænder der(imellem de par timer har jeg prøvet at tænde den uden rekation) hvad kan der være galt? Det er en stationær pc.. Har prøvet at puste støvsuge støvet væk fra blæserne..
|
|
M.v.h.
Kasper (Baun87) https://forum.recordere.dk/bauns-venlige-kone-atmos-hjemmebio_topic148197_page1.html?KW=baun87 |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7123 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Flere muligheder.
Formoder den er helt død ud fra din beskrivelse Mulige fejl. Defekt strømforsyning Defekt bundkort. Defekt tænd knap. Rent gætteri. Men bud At støvsuge en pc er normalt ikke en god ide. Selv om mange slipper godt fra det. , men du skrev også noget om at puste. Redigeret af hansie - 03-December-2016 kl. 19:17 |
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5301 |
Jeg købte en defekt PC af tipsen:
den levede sit eget ustabile liv, med forsøg på at boote, men døde igen på lidt forskellig vis. Den blev vækket til live med 7 nye kondensatorer (alle i parallel på samme forsyningsspænding) på motherboard. De bulede ud i top efter mange års drift (vist omkring 10år). Så meget enig, defekt power supply eller motherboard. Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
Baun87 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Oktober-2015 Sted: Sydjylland Status: Offline Point: 179 |
Nej er den ikke da den kan tænde igen efter det lange tid hvor strøm har været taget fra den og derefter kører uden problemer..
Redigeret af Baun87 - 03-December-2016 kl. 22:35 |
|
M.v.h.
Kasper (Baun87) https://forum.recordere.dk/bauns-venlige-kone-atmos-hjemmebio_topic148197_page1.html?KW=baun87 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |