Klager du over vaskemaskiner, køleskabe, fladskærme og andre store varer, kan du ikke bare tage under armen og fragte tilbage til forhandleren.
Forhandleren må derfor sørge for, at store varer bliver hentet hos dig og fragtet.
Klaus
|
Problemer med at tænde TV |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
aphandersen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 12-November-2022 Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-November-2022 kl. 17:54 |
Hej jeg har et Phillips 70PUS7956, som nu pludselig ikke vil tænde. Når jeg tænder på fjernbetjeningen tænder skærmen (den er sort, men med lys på) og ambillight tænder, men der kommer intet på skærmen. Jeg har prøvet at tage strømmen ud i 5 minutter, at trykke på homeknappen og der er intet andet end strøm sat til TV'et. Jeg kan caste noget til skærmen hvor jeg kan høre lyden og ambillight skifter farve, men intet input på skærmen. Nogle input til hvad det kan være og hvordan det kan løses?
|
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5320 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Google mener det er en ret ny model, så er det ikke noget som forhandler skal klare på garanti?
![]() ![]() |
|
Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
aphandersen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 12-November-2022 Status: Offline Point: 5 |
Jo, det kan også ende med det, men det er bare irriterende at skulle slæbe et fjernsyn frem og tilbage :-)
|
|
![]() |
|
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4991 |
Er der antennesignal? Er TV’et sat til AV? Måske en fejl 40!
Redigeret af Munch - 12-November-2022 kl. 19:08 |
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
![]() |
|
Der er ikke andet end strømstik i. Jeg bruger udelukkende TV til streaming.
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19627 |
Et 70” tv skal du ikke slæbe frem og tilbage.
Redigeret af KlausDM - 12-November-2022 kl. 19:24 |
|
![]() |
|
God pointe Klaus, jeg prøver at kontakte forhandleren og høre hvad de siger
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |