recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Problemer med Banshee BD
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Problemer med Banshee BD

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
kennethbrdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1194
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kennethbrdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2014 kl. 16:37
Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Oprindeligt skrevet af kennethbrdk kennethbrdk skrev:

Jeg har heller ikke haft problemer med mine Oppo BDP 83 eller 93 hvad angår HBO skiver. Skal dog siges at jeg ikke har fået set Banshee endnu på dem.

Spøjst. Jeg mener at jeg har haft problemer med samtlige HBO-sæsoner på min BDP-83.

Jeg har set Band Of Brothers, The Pacific, Boardwalk Empire (BE) og Game of Thrones (GoT). Jeg vil dog ikke skrive under på hvor mange af BE og GoT jeg har set på min 83'er, men har set nogle af dem og i hvert fald alle sammen igen på min 93'er. Gad vide om der kan være en eller anden indstilling, der kan drille...
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12405
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2014 kl. 16:56
Jeg husker ikke om BoB var på PS3, den Panasonic jeg havde, eller min BDP-83. Pacific og BE har jeg endnu ikke set.

Som sagt laver jeg kun "påstande" om BDP-83; det kan meget vel være, at BDP-93 er helt fri for den slags problemer, hvilket den da også burde være.

Redigeret af Naiera - 31-Januar-2014 kl. 16:56
Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB9000 | Zidoo Z30 Pro | Apple TV 4K
Lyd: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | WiiM Pro & Roon
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Point: 6360
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2014 kl. 17:56
Så fik jeg opdateret firmwaren (ender nu på 0413) via internet
Men det gør ingen forskel
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
kennethbrdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-August-2007
Sted: Denmark
Point: 1194
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kennethbrdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2014 kl. 19:41
Har netop prøvet at afspille Banshee (BD) både på oppo 83 og 93 og ingen problemer, hverken ved bare at vælge f.eks 1. afsnit eller ved play all.
Til top
Folmer Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 05-Februar-2013
Sted: København
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Folmer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Februar-2014 kl. 15:35
Hej, nu ved jeg ikke hvor på hvilket bibliotek du har lånt filmene, og om de bruger stregkoder eller RFID chips. Men i Københavns Kommune hvor jeg selv arbejder, har vi en RFID chip i alle materialerne. På Blu-Ray filmene sidder denne oven på selve disken. 
Jeg har selv oplevet det problem, som du beskriver, hvor min Blu-Ray afspiller er gået i stå men filmene kunne afspilles på f.eks. min computer. Jeg har senere hen afspillet de samme film på min Blu-Ray afspiller, dog i udgaver der ikke er lånt fra biblioteket men købt, og her har der ikke været et problem. 
Jeg har selv tænkt lidt over hvad dette mon kunne skyldes, og har tænkt det evt. kunne være den RFID chip der sidder oven på disken (den fylder hele disken), som min Blu-Ray afspiller ikke kan lide. Ved ikke om det samme kunne gøre sig gældende hos dig, og om det overhovedet kan være det. 
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu