|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
rigo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-December-2006 Sted: Slangerup, DK Status: Offline Point: 763 |
![]() Sendt: 29-Oktober-2011 kl. 16:52 |
Jeg har haft Boxer i et par år og er ok tilfreds. De mangler noget HD indhold og Viasat som de svenske kunder får, men det kommer måske.
Mit problem er mine 2 Canal + kanaler (Hits & First): - teksterne viker stort set ikke og specielt på First. De fryser eller mangler helt. Jeg har fået målt mit signal at en antenne mand, og det ret godt. Jeg har talt med deres kunde service ad flere omgange, og meldingen er forskellig, men de er nu enige om at fejlen ligger hos Canal +, og de afventer et svar derfra. Jeg fik fejlen i august. - i denne uge har jeg fået den fejl at jeg skal taste en installationskode hvis jeg vil se de 2 kanaler. Hvis jeg så skifter kanal til f.eks. DR1 og tilbage til Canal + skal koden indtastet igen. Jeg kan heller ikke otage programmer på de 2 kanaler. Et opkald til deres kundeservice resulterede i at jeg skulle gendanne den til fabriksindstillinger (jeg hang på i 5 min. mens hun blev instrueret af en "superviser") det hjalp ikke. I andet opkald fik jeg af vide, af den samme person, af det er fejl hos Canal +, og det har de vidst siden mandag (!)...godt så...hvorfor f..... fik jeg ikke det af vide første gang.... Jeg har 2 Sagem bokse samt et LG tv med et CI modul, og fejlene er alle steder. Jeg har ventet i 2 x 15 min. på at komme igennem til en information de burde skrive på deres hjemmeside....pyha... nok om brokkeriet :-) Er der andre, der har disse problemer???
Redigeret af rigo - 29-Oktober-2011 kl. 17:13 |
|
![]() |
|
rigo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-December-2006 Sted: Slangerup, DK Status: Offline Point: 763 |
![]() |
Ingen andre???
|
|
![]() |
|
jonze ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 01-September-2007 Status: Offline Point: 7 |
![]() |
Jeg oprettede Boxer abonnement i december 2010, og der fik jeg to uger med alle kanaler åbne. Mine erfaringer med Canal+ er meget tilsvarende dine: Omkring 1/3 af teksterne manglede og tit frøs teksterne. Blev testet med både Sagem 94250 og Triax 405, men resultatet var det samme.
|
|
![]() |
|
rigo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-December-2006 Sted: Slangerup, DK Status: Offline Point: 763 |
![]() |
Ja. Det lugter mere af mere af opsigelse. De aner ikke hvad de svare på når man spørger dem, og det bekræftes af din historie.
Jeg fik blot af vide at de netop havde fundet ud af det....hmmmmm... |
|
![]() |
|
laursen ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 02-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4055 |
![]() |
Jeg tror nu ikke du får mere held med YouSee, Viasat eller et andet support center...
Jeg havde i hvert tilfælde mange af de samme frustrationer med Yousee support som dig i den periode jeg havde Yousee clear og prøvede deres Cinema (film-leje) tilbud. I stedet for at opsige abonnementet, synes jeg du skal kontakte Canal+ for at få dem til at tage sig af sagen... det er trods alt Canal+ der vil være mest kede af at du opsiger abonnementet (og de har nok nogle bedre muligheder for at få løst deres problemer med Boxer). Jeg havde i øvrigt selv oplevelsen med manglende/ulæselige undertekster på Canal+ kanalerne fra Boxer, da vi skiftede til Boxer her fra midten af September (med Maximum T-641 VA modtager). /Lars |
|
Redaktør, recordere.dk
|
|
![]() |
|
laursen ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 02-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4055 |
![]() |
Arghh... nedenstående var vist fra en gammel hjemmeside - det ser bedre ud på den officielle danske side:
http://www.canalplus.dk/plus_kanaler - jeg vil stadig opfordre dig til at skrive til Canal+ 's kundesupport.
/Lars Redigeret af laursen - 02-November-2011 kl. 22:12 |
|
Redaktør, recordere.dk
|
|
![]() |
|
rigo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-December-2006 Sted: Slangerup, DK Status: Offline Point: 763 |
![]() |
Tak for input Lars.
|
|
![]() |
|
rigo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-December-2006 Sted: Slangerup, DK Status: Offline Point: 763 |
![]() |
Svar fra Canal+ kom prompte: |
|
![]() |
|
rigo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-December-2006 Sted: Slangerup, DK Status: Offline Point: 763 |
![]() |
Så er begge problemer løst. Underteksterne kører nu, og jeg formoder at Canal + har løst problemet Grunden til at jeg skulle indtaste kode ved Canal + kanaler var at forældre kontrol var sat til 03 og ikke 18. Jeg nulstillede og ændre dette under opsætning, og nu virker det. |
|
![]() |
|
laursen ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 02-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4055 |
![]() |
Hej rigo,
Godt at høre - når man først får fat i de "rigtige" folk kan det gå hurtigt en gang imellem (lidt ærgerligt at distributørernes support centre ikke selv gør mere for at følge op og løse den slags fejl ![]() - men godt at høre at du fik det løst forholdsvis hurtigt (Boxer krediterer dig nok en måneds Canal+ abonnement som følge af manglende/fejlbehæftede undertekster ![]() /Lars |
|
Redaktør, recordere.dk
|
|
![]() |
|
rigo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-December-2006 Sted: Slangerup, DK Status: Offline Point: 763 |
![]() |
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |