|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
|
Den forstod jeg ikke lige? |
||
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
||
![]() |
||
avh ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2891 |
![]() |
|
Det er kun i relation til anvendelse af måleprogrammet fastsatfinder, der er et program, som kan aflæse signal styrke og kvalitet pr. transponder for en satellitposition. Efterfølgende er jeg også kommet til at tænke på, det har ingen mening at forsøge at aflæse signalstyrke og kvalitet på en DVB-S2 transponder med et DVB-s TV-kort. Ydermere har jeg fundet ud af at ovennævnte program reelt ikke kan anvende BDA-drivers til DVB-s2 og heller ikke vista, altså de såkaldte "måleresultater" jeg har vist i denne tråd, måske betragtes som "støj"-informationer. Tilbage står at hvis dem med satmodtager kan modtage Discovery HD OK, så må der være et parameter af en ellen anden art, som ikke er sat korrekt.
|
||
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
|
||
![]() |
||
svsommer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Oktober-2006 Status: Offline Point: 1151 |
![]() |
|
hvilken dato blev der skiftet |
||
Mvh
Svsommer |
||
![]() |
||
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
|
Fra DigitalSpy: Discovery HD – Change of transponder |
||
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
||
![]() |
||
Vaivel ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 05-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 40 |
![]() |
|
Hvis vi lige ser bort fra, at min parabol trænger voldsomt til en justering, så kommer alle tre kanaler ind via min DM800
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Har lige skipped denne af på www.dvbviewer.com (Newbee section), hvis der er nogen der har noget at tilføje så sig endelig frem "Here in Denmark we used Thor 1/2 to recieve Discovery HD, Eurosport HD an Knal 5 HD, but 15. august 2008 Canal Digital moved this channels to Thor 5. |
||
||
![]() |
||
askov ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Juni-2008 Status: Offline Point: 121 |
![]() |
|
Discovery HD kører fint på Canal Digitals HD box, men jeg har også problemer.... Jeg har et Pioneer PDP-LX5090H, med et Conax modul og kort, Discovery HD, Kanal 5 HD, Eurosport HD, Silver HD, kommer der tit pixeleringer Er det begrænsninger i det gamle Conax modul ? alle de andre kanaler kører fint og det gør fx. Canal + Film HD, og Voom HD også, min skærm er indstille så det er ikke det.... Redigeret af askov - 13-September-2008 kl. 12:38 |
||
![]() |
||
svsommer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Oktober-2006 Status: Offline Point: 1151 |
![]() |
|
Hej McenterFreak ved du hvad det er for en support.zip han vil have http://www.dvbviewer.info/forum/index.php?showtopic=29395&am p;am p;mode=linear Redigeret af svsommer - 13-September-2008 kl. 14:04 |
||
Mvh
Svsommer |
||
![]() |
||
![]() |
|
Yes det ved jeg, havde bare ikke regnet med at den var nødvendig. Jeg danner en og sender til ham
|
||
||
![]() |
||
![]() |
|
ok hvad indeholder sådan en zip og hvordan laves den? |
||
Mvh
Svsommer |
||
![]() |
||
![]() |
|
BINGO!! Fik svaret: Your firewire card can handle the bandwidth of these trasnponders only if hardware filters are used. Uncheck "open whole transponder" in the hardware options of your firedtv-s2 device (latest driver required).
support.zip dannes med supporttools.exe som hentes her |
||
||
![]() |
||
agger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1222 |
![]() |
|
hej hihi det er så heldig at du ikke modtager fra 5 grad også, så havde du 1263 kanaler ca. men det er jo mange mange, total mærklige kanaler, 100 du måske har lyst til at se mere end 1 gang er der nok. hilsen agger |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |