|
|
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
svsommer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Oktober-2006 Status: Offline Point: 1151 |
![]() |
BANGO nu virker kanal 5 så kan jeg se fodbold iaften |
|
Mvh
Svsommer |
|
![]() |
|
avh ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2891 |
![]() |
Umiddelbart ser det ikke ud til at have nogen effekt på technotrend s3200...
Signalstyrken er stadig nul, når denne transponder scannes... #svsommer bruger du også fireFloppyDTV? |
|
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
|
|
![]() |
|
svsommer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Oktober-2006 Status: Offline Point: 1151 |
![]() |
ja men jeg har stave problemer med discovery Redigeret af svsommer - 13-September-2008 kl. 18:07 |
|
Mvh
Svsommer |
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
BUNGO svsommer, jeg forstår at du stadig har problemer. Er du sikker på at du har skannet kanalen rigtigt, og at din parabol er korrekt allignet? Da jeg ændrede Åbn Komplete Transponder til unchekked virkede alt på 30.000/12.015 avh, jeg har opgivet Technotrend. De svarer overhovedet ikke på henvendelser. Mit 3200 kort virkede dårligt i Vista, og kunne slet ikke installeres i XP. Tror det er en HW fejl, men de gider ikke svare |
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
For lige at tilføje: Nu ved vi da at det kan lade sig gøre med de tre kanaler |
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
|
![]() |
|
![]() |
Pyha, godt jeg ikke er på 5 grad også Men jeg må indrømme at det nogen gange er hylende morsomt at se de østeuropæiske gratis kanaler. Det er som at se Eldorado med Myllle på ny |
|
|
![]() |
|
![]() |
ja det var en kanal skanning der skulle til så nu virker det og det er jeg utrolig glad for TAK TAK |
|
Mvh
Svsommer |
|
![]() |
|
![]() |
Hej MCenterFreak Må jeg lige spøre dig hakker dine billeder stavik ved afspilling af HDkanaler |
|
Mvh
Svsommer |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg tror mit problem er løst. Jeg har et ældre 42" Philips som ikke er HD Ready. Det kørte med 848 x 480 (panelets native opløsning) via VGA. Patriarken anbefalede at jeg skulle finde en opløsning hvor refresh var deleligt med 25. Det kunne jeg ikke på VGA, så jeg forbandt det i stedet med Component og satte den op til 1080i, 25 Mhz. Det betød at Windows skrivebordet blev totalt ulæseligt, men når jeg kørte DVBViewer i full screen stod det perfekt Der er dog stadig en anelse hak ved panoreringer, men det tilskriver jeg det gamle fjernsyn. |
|
|
![]() |
|
![]() |
Hej jeg har installeret det her codes http://www.mainconcept.com/site/developer-products-6/pc-base d-sdks-20974/h264-acceleration-sdk-19416/information-19425.h tml?L=09529 og nu køre det fint bortset fra en varm cpu |
|
Mvh
Svsommer |
|
![]() |
|
![]() |
Ellers kan jeg anbefale Cyberlink PowerDVD 8. Den kan udnytte hardware acceleration på både nVidia og ATI grafikkort, og dermed reducere belastningen af din CPU. Dermed reduceres risikoen også for at det hakker, hvis CPUen får andet at skulle arbejde med samtidigt
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Hej jeg skifted fra PowerDVD 7 til MainConcept fordi det hakker undskyld hvis jeg har gjort mig uforståelig |
|
Mvh
Svsommer |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |