|
Problemer med DR appen |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |||||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10494 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||||
Opdaterer hvad? Flemming
|
|||||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|||||
![]() |
|||||
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4984 |
||||
Hvis det er fordi appen husker hvor langt du er kommet i en udsendelse, som du ikke ser færdig. Så vil jeg hellere have en app der bare virker og virker uden at være logget ind.
|
|||||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|||||
![]() |
|||||
arnely ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 184 |
||||
Problemet beskrevet i punkt 3
![]() |
|||||
Morten
|
|||||
![]() |
|||||
sokken ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-Februar-2005 Status: Offline Point: 653 |
||||
Ja det er det jeg mener.
Ja app skal bare virke ordentligt med at være logget ind men det synes jeg heldigvis også er fikset, i hvert fald for mit vedkommende |
|||||
![]() |
|||||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10494 |
||||
I punkt 3 står du skal logge ud, men det jo ikke nødvendigt, hvis du slet ikke er logget ind. Flemming
|
|||||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|||||
![]() |
|||||
longjohn2 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 1032 |
||||
Jeg har Nvidia Shield - og har ikke oplevet de problemer, der nævnes, det sidste års tid. Jeg logger så heller ikke ind, da app'en sagtens kan huske hvor jeg er kommet til i en udsendelse og hvilke afsnit jeg har set, hvis det er en programserie. Så prøv at droppe login. Måske det også kunne gøre en forskel, hvis du laver en afinstallering/geninstallering først. |
|||||
![]() |
|||||
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4984 |
||||
Ingen grund til overhovedet at være logget ind så.
|
|||||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|||||
![]() |
|||||
arnely ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 184 |
||||
Dette skriver DR: I løbet af 2024 bliver det obligatorisk for alle brugere at logge ind. DR har lanceret et nyt og forbedret login til streamingtjenesten DRTV, der skal gøre DRTV mere personligt relevant for danskerne. I løbet af 2024 bliver det obligatorisk for alle brugere at logge ind. Håber det løser problemet - Godt nytår
![]() Redigeret af arnely - 05-Januar-2024 kl. 07:14 |
|||||
Morten
|
|||||
![]() |
|||||
||||
Ikke forstået. Skulle det løse dit problem, at det i løbet af 2024 bliver obigatorisk at logge ind? Flemming
|
|||||
Samsung UE55F7005
|||||
![]() |
|||||
||||
Ja for så er vi alle i samme båd
![]() |
|||||
|
|||||
![]() |
|||||
archfrog ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Marts-2022 Sted: Hjørring Status: Offline Point: 104 |
||||
Jeg skrev med DR den anden dag og de er bekendt med problemet med at DR app'en logger folk ud i tide og utide. Det eneste de anbefalede var, at lukke app'en helt og så prøve igen. De ville ikke give nogen tidshorisont for hvornår problemet bliver rettet, men det er sgu mystisk, tror det har været der i årevis.
Redigeret af archfrog - 07-Januar-2024 kl. 08:06 |
|||||
LDAC for Windows, Shure AONIC 50 hørebøffer og en kop kaffe.
|
|||||
![]() |
|||||
Flippo ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-Januar-2018 Status: Offline Point: 1444 |
||||
Det er typisk de danske TV-stationer! De har virkelig amatør IT folk ansat.
![]() TV News, på Apple TV lider stadig af 6-sekunders bug'en, som har været der i årevis.
|
|||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |