|
Problemer med DR's radiokanaler til Squeezebox |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Kurt Poulsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1505 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-April-2012 kl. 11:32 |
DR's radiokanaler er holdt op med at virke på mine Squeezeboxes. Jeg får denne fejl i loggen:
Can't connect to remote server to retrieve playlist for, http://live-icy.gss.dr.dk:8000/Channel5_HQ.mp3: 404 File Not Found. |
|
Mvh Kurt
Philips 50PUS9006, Sony BD200D Sonos Beam med 2 Symfonisk som baghøjtalere. Sonos Port, 2 x Sonos One Sl, 1 x Ikea Symfonisk |
|
![]() |
|
Kurt Poulsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1505 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nå nu begyndte det at virke igen. Underligt. Det har ikke virket i 2 dage!
|
|
Mvh Kurt
Philips 50PUS9006, Sony BD200D Sonos Beam med 2 Symfonisk som baghøjtalere. Sonos Port, 2 x Sonos One Sl, 1 x Ikea Symfonisk |
|
![]() |
|
Muele ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 747 |
Problem hos DR.
Der er også en tråd om det på forums.slimdevices.com. |
|
![]() |
|
Ok. Tak. Det er lang tid siden jeg har kigget derinde
|
|
Mvh Kurt
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |