|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |
LarsW ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5 |
![]() |
Har du prøvet MCE Standby Tool (MST)? -> http://slicksolutions.eu/ Jeg har ingen problemer med at vække min HTPC fra S3 via fjernbetjeningen med MST |
|
![]() |
|
Robert - 406TS6 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 46 |
![]() |
Det skal jeg prøve. Jeg skal dog have taget en backup først. Jeg gider ikke installere mere nu :-)
|
|
Robert Pedersen
|
|
![]() |
|
Robert - 406TS6 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 46 |
![]() |
MCE Standby tool er installeret og afprøvet. Jeg har kun sat Suspend mode til S3 og det går jo helt kanont nu. VMC viser startbillede efter 4-5 sekunder, der indlæses lidt og gøres klar. Jeg kan starte Live TV indenfor 15 sekunder. Det er i hvert fald til at leve med. Jeg har med sikkerhed ikke haft det konfigureret ordentligt før, da det tidligere har taget mindst 40 sekunder at starte Live TV. Så tak for det :-)
|
|
Robert Pedersen
|
|
![]() |
|
Hodor ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 247 |
![]() |
Dejligt at det kunne løses med et gratis tool
![]() |
|
Stol aldrig på Renault forhandleren i Randers... http://www.bilbasen.dk/nyheder/ForumReadPost.aspx?PostId=988 98&Page=0
|
|
![]() |
|
![]() |
Ja, det er i DÉN grad lækkert Meeen, jeg kunne nok have pillet en del selv og fået det løst. Jeg har nemmerlig valgt Hibernate hele vejen rundt i Vista i kraft af min manglende viden på området. Men tool'et gjorde jo så at jeg ikke skulle pille så meget, så lækkert nok ... |
|
Robert Pedersen
|
|
![]() |
|
maximus81 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 72 |
![]() |
Fik du så købt en ny IR modtager?? Jeg har nemlig samme Imon som den du bruger og med samme problem.. Der står også et sted i configurationen at den ikke kan tænde pc'en hverken fra slukket eller dvale. Skod at læse det bagefter. Har MCE Standby tool installeret, men det hjælper ikke. Den er sat i bios til at starte på hva som helst. Både mus og tastetur.
|
|
![]() |
|
![]() |
Nej, jeg har ikke fået den bestilt endnu. Jeg er i øvrigt nødt til at gå efter 3,5" udgaven, da 5,25 ikke kan sidde i mit antec kabinet. Det kan i øvrigt også godt være at 3,5" udgaven heller ikke kan sidde der. Men det kigger jeg på i aften.
|
|
Robert Pedersen
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har lidt svært ved at vurdere. Jeg har dette kabinet : http://www.antec.com/productImage_test.php?ProdID=08770& SetZone=en I venstre side set forfra sidder DVD-drevet. Det er jo 5,25". Ovenfor sidder VFD'en. Jeg har svært ved at vurdere om jeg har fri valgmulighed mellem: http://www.mm-vision.dk/produkter/images/51070.bmp og http://www.mm-vision.dk/produkter/images/51015.bmp Sidstnævnte har drejeknap, og det kan jeg ikke se jeg kan få plads til. Så må valgte jo automatisk gå på førstevalget... Eller har jeg andre muligheder?
|
|
Robert Pedersen
|
|
![]() |
|
Pizzabager ![]() Redaktionen ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1964 |
![]() |
Der er ikke nogen mulighed for at indsætte noget udover DVD/BD drevet.. desværre. |
|
![]() |
|
Pizzabager ![]() Redaktionen ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1964 |
![]() |
hvad var det ved dit display der ikke virkede efter hensigten? |
|
![]() |
|
C_Bak ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 77 |
![]() |
du kan godt få display/IR-modtager uden remote, se her. jeg bruger det selv og har aldrig haft problemer med det. jeg ved ikke hvordan det monteres i dit kabinet, i mit var det bare 4 skruer. med denne IR-modtager kan du tænde HTPC'en med remote fra OFF, altså helt slukket.... |
|
LG 42PM1MA,Win 7,WHS,Wii
|
|
![]() |
|
![]() |
@Pizzabager: Til svar på begge dine indlæg, så har jeg ikke fortalt (men gør det nu ;) ) at jeg har taget det gamle VFD display ud da det var defekt. Jeg har i februar sidste år skrevet til Antec og har fået tilsendt en RMA formular. Denne fik jeg aldrig anvendt. Hvis jeg skulle benytte mig af det, er installationen af VFD displayet tidskrævende synes jeg. Så jo, det må da være muligt at få installeret noget over DVD drevet, for der har allerede siddet et VFD display. Men er der nogen der ved om iMon remoten vil kunne fungere sammen med det originale VFD display hvor der jo også er IR øje i? Hvis det er tilfældet, så vil det nok være den mest optimale løsning.
|
|
Robert Pedersen
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |