|
Problemer med DVBLink og MCE |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
reiler ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 61 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-Februar-2013 kl. 11:08 |
Hej
Jeg har en Win7 maskine stående i kælderen med 2 Anysee tunere (Yousee kabel) og DVBLink server, den laver ikke andet end at være tunermaskine og filserver for mit lokale netværk. I stuen har jeg en Shuttle maskine til at se TV på via min Panasonic plasmaskærm. (Via DVBLink, også Win7) Mit problem er at der er visse kanaler som for det meste er rigtig dårlige, der er dropouts, pixelering osv., hvilket gør det umuligt at se tv på dem. Det er altid de samme kanaler, f.eks. Zulu. Sjovt nok virker HD kanalerne uden problemer, jeg har aldrig problemer ned DR kanalerne og TV2HD Det mystiske er , at jeg kan starte min bærbare computer,som har samme installation med DVBLink og Win7, og sidde og se de samme kanaler som laver problemer på mit tv-opsæt uden problemer (jeg kan sidde med tv'et tændt og se Zulu med hakken på mit tv, samtidig at jeg ser det på min bærbare uden problemer) De får jo signal fra samme tunere/computer, så hvad kan problemet være? Jeg har også udelukket netværksproblemer, da der jo er masser af kanaler som jeg ser uden problemer på mit tv. Nogen gode ideer?
|
|
mvh
Michael |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |