recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Problemer med et LCD TV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Problemer med et LCD TV

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Palleba Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 26-Februar-2009
Sted: Faroe Islands
Status: Offline
Point: 113
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Palleba Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Problemer med et LCD TV
    Sendt: 20-Juli-2024 kl. 03:10
Hej!

Jeg har problemer med et gammelt LCD TV - ikke SmartTV.

Fejlen er at der ikke er noget billede, under almindelig visning. Hverken ved analog, digital eller AV/HDMI.

Men... Hvis man får grafikken på skærmen, d.v.s. menu eller Nu/næste bjælken, så ses det billede man skulle se, i baggrunden af grafikken. Og billedet ses kun inden for grafikken. Uden for grafikken, er billedet sort. Dette er et lidt mærkeligt problem.

Er der måske nogen her der har en idé om hvad der kan være galt og hvordan man kan  fikse det? Jeg har prøvet at null-stille TV'et.
Med venlig hilsen
Palleba
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 7066
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juli-2024 kl. 08:36
Hemmeligt TV
Eller meget gammelt ?

Ud over nul stille og tage strøm er der ikke meget at gøre 
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu