recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Problemer med EyeTV og hdhomerun
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Problemer med EyeTV og hdhomerun

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Plex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 618
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Plex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Problemer med EyeTV og hdhomerun
    Sendt: 12-Oktober-2012 kl. 21:01
Hej

EyeTV melder pludselig intet signal her (YouSee), selvom den siger 100% signalstyrke i indstillinger. Ny kanalsøgning finder over 200 programmer som normalt, men kan ikke få billede på et eneste program??

HDhomeruns konfigurations værktøj kan sagtens vise billeder, så har på fornemmelsen at det er OSX/Eyetv der driller... Jeg har EyeTV installeret på flere computere, og problemet er det samme...

Har prøvet at fjerne EyeTV og geninstallere. men heller ingen ændring....?

Kører med seneste mountain lion og eyetv

Nogen løsningsforslag?

Redigeret af Plex - 12-Oktober-2012 kl. 21:05
Til top
Plex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 618
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Plex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2012 kl. 21:27
Problemet er løst, efter at have strømmen afbrudt til hdhomerun i 5-10 min... kortvarig reboot var ikke nok i første omgang....
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu