|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Alies_Benjamin ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 24 |
![]() Sendt: 19-Februar-2009 kl. 15:15 |
Men sidde sku godt nok fast nu, har prøvet helt dage og aftenen og forsøgt at få den til at spille som jeg gerne vil have det.
Problemer med FloppyDTV T og MPEG4 (BoxerTV vest) Hej med jer :) Mit Problem er nu at hvis jeg eks ser "Live TV" og bagefter bevæger mig ind og afspiller en divx fil, og så vil tilbage og se "Live TV" så kommer den op med en "Decode fejl" som jeg ikke kan komme udeom med mindre jeg genstarter hele maskineriet, fejlen gør selvfølgelig sådan at jeg ikke kan se TV mere, men alt andet virker i fineste forstand. Jeg syntes jeg har været igennem den del med om der skulle ligge nogen codec og modarbejde hinanden, men syntes ikke jeg kan finde noget. Mit kortet setup er således. Vista Premium 32Bit. Tvpack08 + 3 opdates & fiji divx7 - powerdvd8 - plus Firedtv4.5D (med Main Concept codec) FFDShow Håber en kan hjælpe mig :) Mvh Benjamin Redigeret af Alies_Benjamin - 19-Februar-2009 kl. 15:16 |
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Sorry!! se nedenstående..
Redigeret af Patriarken - 19-Februar-2009 kl. 17:04 |
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Alle dine codecs bruges ikke til LiveTV i VMC..Så det behøver du ikke sådan umiddelbart at spekulere i. Vær dog opmærksom på at du skal patche dine MSDTV.dll's....
Jeg er ret overbevist om at dit problem ligger i din driver til grafikkortet. Du må prøve med lidt forskellige. Hvis du har et Nvidia Grafikkort kan jeg anbefale denne driver(Som er en ældre beta driver, men som er ganske fremragende til VMC brug) Den har løst mine og andres problemer....Jeg må indrømme jeg har været for doven til at teste nyere drivere(if it aint broke dont fix it)... Redigeret af Patriarken - 19-Februar-2009 kl. 17:04 |
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
|
Alies_Benjamin ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 24 |
![]() |
hej Patriarken.
Nu skriver du godt nok "Dine msdtv.dlls" vi tale da kun om en, eller har jeg sovet i timen ? Hilsen Benjamin |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |