recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Problemer med foden på Samsung LE32B650
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketProblemer med foden på Samsung LE32B650

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
kobski Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 24-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 12
Direkte link til dette indlæg Emne: Problemer med foden på Samsung LE32B650
    Sendt: 03-August-2009 kl. 17:50
Mine forældre har netop købt dette fjernsyn, men de har store problemer med at få monteret foden på det. Jeg må give dem ret og kan også se på nettet at andre har haft problemer.
Rent konkret er problemet at de fire skruer som skal bruges til at montere mellemstykket på glasfoden, virker som om de er for store til hullerne. Det er faktisk umuligt at skrue dem i uden at ødelægge kærven på skruerne.

Er der ejere herinde der kan fortælle om deres erfaringer med dette område?

I pakken er der otte skruer der er ens. De fire er til det ovenfor nævnte, de sidste fire skal bruges til at skrue selve skærmen på mellemstykket.
Skruerne er sorte og jeg tror de er selv-skærende.
I foden er der fire huller uden gevind.

Jeg har desværre ingen billeder, men hvis andre kan vise hvordan deres fod er monteret ville det være dejligt.
Til top
xeon Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 182
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-August-2009 kl. 09:31
Jeg monteret min fod uden problemer, jeg kan dog ikke lige huske der var noget særligt ved det. Mit hænger dog på væggen nu.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu