|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mufcdk1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 2089 |
![]() Sendt: 12-August-2010 kl. 18:50 |
Jeg får "no content found server" når jeg tænder for A-200 og prøver at connecte til min Synology NAS, DLNA/UPnP er sat til.
Jeg har også en Dune media player og her virker det fint. Nogen ideer? |
|
Film samling(Opdateret den 26/11-09)
|
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
prøv sætte netværksforbindelse til 10/100 istedet for automatisk... hjælper det ikke så prøv at køre med fast ipadresse på a-200 istedet for.
Jeg formoder at det er en selvfølge du forsøger at tilslutte din NAS via nfs(det har jeg aldrig kunnet finde ud af ;o) eller smb inde fra indstillinger og tilslut netværk mener jeg det er.. her kan du taste ind hvilket drev du ønsker at tilslutte dig med brugernavn og kodeord osv... det er nemlig et must for at når så endelig du får hul igennem at du så kan afspille dine film korrekt efter hensigten... det kan du nemlig kun i et begrænset omfang via DLNA.. så skal du have den fulde udnyttelse af a-200 skal du tilslutte dig via smb.
|
|
Mvh
René |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |