recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > YouSee digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Problemer med Godkendt Yousee kabel og antennestik
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Problemer med Godkendt Yousee kabel og antennestik

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
NightMartiN.DK Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 02-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 193
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér NightMartiN.DK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Problemer med Godkendt Yousee kabel og antennestik
    Sendt: 06-Oktober-2012 kl. 20:26
Jeg har lige købt Yousee godkendt antenne kabel og stik i håb om at få et bedre signal igennem, men kan faktisk slet ikke få signal igennem :-(

Nogen der kan fortælle mig hvad jeg gør forkert.

Kabel:

Stik:

Her et billed af hvordan stikket er samlet indvendigt. Jeg har sikret mig at kobber lederen når helt ud og får kontakt med skruen.

Redigeret af NightMartiN.DK - 06-Oktober-2012 kl. 20:27
Onkyo 606
Panasonic BD60
Samsung 65" 8005 serie
Sanyo Z4 + 90" Multibrackets lærred
Scandyna MiniPod + MicroPod + Jamo S60CEN
Intel NUC @ Kodi + Logitech DiNovo Edge
PS3 Slim 320GB
Til top
pdrhan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Marts-2007
Point: 1343
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pdrhan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Oktober-2012 kl. 20:40
Har du prøvet at måle kablet , at det ikke er knækket eller afbrudt et sted , evt prøve at lave et nyt stykke kabel længere inde fra rullen?
SamsungLED 55uh8200|Samsung SMT-H3126R|iPhone 6+
-----------------
Kastrup/Amager
Til top
NightMartiN.DK Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 02-November-2007
Point: 193
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér NightMartiN.DK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Oktober-2012 kl. 20:55

Fik det til at virke ved at samle det på følgende måde istedet efter at have set lidt "todo" guides på youtube.

Redigeret af NightMartiN.DK - 06-Oktober-2012 kl. 20:57
Onkyo 606
Panasonic BD60
Samsung 65" 8005 serie
Sanyo Z4 + 90" Multibrackets lærred
Scandyna MiniPod + MicroPod + Jamo S60CEN
Intel NUC @ Kodi + Logitech DiNovo Edge
PS3 Slim 320GB
Til top
Gonardo Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 15-Juli-2009
Point: 249
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gonardo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2012 kl. 21:46
Inderleder og skærm rør nok ved hinanden på første billed...
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Point: 5331
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2012 kl. 22:15
Oprindeligt skrevet af NightMartiN.DK NightMartiN.DK skrev:

Fik det til at virke ved at samle det på følgende måde istedet efter at have set lidt "todo" guides på youtube.

Med denne montering er jeg bange for du ikke har ordentligt pres/tryk omkring skærm når strømpe er foldet tilbage. Giver for dårlig forbindelse til metalhus. Det skal sidde fast.
Strømpe skal med ind i klemme, men skal være kortere end på første billede. Isolering omkring índerleder skal være et par millimter længere end skærmen, så folie og tråde ikke kan nå inderleder.
I stil med dette:
Mvh JørgenT

Redigeret af JørgenT - 08-Oktober-2012 kl. 22:17
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu