|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Hanien ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 562 |
![]() Sendt: 08-August-2005 kl. 15:34 |
Hej Har endelig fået samlet en HTPC og installeret MCE og de tvirker meget lovende, men jeg har problemer med at få vist tv og DVD. Når jeg prøver at afspille en film eller se tv skriver den: Decoder Error Går jeg ud af mce er der er pop-up med teksten Can not find grafic card information Jeg har opdateret til nyeste driver, men lige lidt hjælper det. Er der nogle af jer der ved hvad jeg gør galt? mvh |
|
![]() |
|
Helmø ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-August-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 303 |
![]() |
Det er ikke alle grafikkort som er kompatible med MCE...
![]() |
|
![]() |
|
JorgenR ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 18-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 37 |
![]() |
Det ser ud som om du ikke har installeret en DVD-dekoder. Den installeres normalt af OEM-producenten, men hvis du blot at købt en OEM-licens hos en forhandler, er den ikke med. Jeg anvender Nvidias dekoder, som kan købes (og downloades i testversion) her: http://www.nvidia.com/object/dvd_decoder.html
Mvh
|
|
![]() |
|
Hanien ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 562 |
![]() |
Det var lige der den var gal. Jeg fandt en decoder og nu spiller det!! Tusind tka for hjælpen! |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |