|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Poplic ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 28-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 367 |
![]() Sendt: 14-September-2010 kl. 17:03 |
Jeg er svært godt tilfreds med min AppleTV, som jeg fik for et par uger siden og har pimpet med ATVFlash, så den afspiller stort set alt. Det kører bare, er nemt og alt det der Apple nu er kendt for. Dog har den det med at hakke voldsomt eller gå helt i stå, hvis jeg prøver at afvikle HD materiale eller noget, hvor der skal behandles lidt flere informationer end som så.
Jeg afvikler det hele over kablet netværk fra min QNAP TS-439 Pro - så den burde ikke være problemet, og da netværket er kablet burde det vel også være godt nok. Har I nogen gode idéer til hvor flaskehalsen opstår? Jeg afvikler i applikationen NitoTV og har mountet et Network share via smb, som bliver vist i videoguiden på ATVflash.com. |
|
Pioneer PDP436FDE & PDPLX5090H
Onkyo TX-SR705 Harbo SUB10 & 5 x SAT10 PS2 - PS3 QNAP-TS 439 Pro AppleTV Zaptor |
|
![]() |
|
The-Peacemaker ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 03-Oktober-2010 Status: Offline Point: 3 |
![]() |
Hej,
Lyder som om du skal ha' dig en Crystal HD chip til din Apple TV. Hardwaret i aTV er simpelthen ikke kraftfuldt nok til HD materiale uden. Så vidt jeg ved, har nemlig ikke én ![]() Mvh. Niels |
|
![]() |
|
Mb120 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-September-2007 Sted: Middelfart Status: Offline Point: 65 |
![]() |
Crystal HD er din ven :-), har selv 1 stk
|
|
![]() |
|
Simon, TC ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 428 |
![]() |
Hardwaren i AppleTV er fin nok, men NitoTV, XBMC etc. har ikke adgang til grafikkortet, så afviklingen af f.eks. *.mkv skal emuleres på processoren og det er den alligevel ikke kraftig nok til. H264 filer fra iTunes Store eller dem man selv encoder, afvikles på grafikkortet og fungerer derfor langt bedre.
|
|
Tape Connection MKII
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |